Stań za sterami statku i przemierzaj niezbadane lądy wraz z Dominion: Przystań!
Wszystko, czego pragniesz, to okręt o strzelistym maszcie i gwiazda, która cię poprowadzi. Przydałby się też ktoś, kto zna podstawy nawigacji. W końcu udało ci się zdobyć kilka upragnionych rzek i zorientowałeś się, że wszystkie prowadzą do morza do tych niebezpiecznych wód, na których roi się od piratów. Z najwyższą ostrożnością wysyłasz w podróż zamieszkane przez szczury okręty, aby nawiązać lukratywne kontakty z odległymi, zamieszkanymi przez handlarzy portami.
Na początek planujesz podbić kilka niedużych wysp, by stworzyć swój przyczółek. Ich rdzenni mieszkańcy wydają się stosunkowo przyjacielscy z daleka oferują twoim ludziom włócznie i zatrute strzałki, mimo że nawet nie miałeś okazji, by się właściwie przywitać. A kiedy w końcu dotrzesz do osławionych portów, je także weźmiesz we władanie, żeby szukać kolejnych rzek. Tak, pewnego dnia wszystkie rzeki będą należeć do ciebie.
Przystań to 27 nowych kart Królestwa, które wprowadzają nowy typ kart – karty Następstw, karty, które robią coś zarówno w obecnej turze, jak i w następnej; takie, które pozwalają
lepiej przygotować się na następne tury; czy wreszcie takie, które wychodzą poza zwykłe ramy tury.
Do rozgrywki potrzebna jest gra podstawowa. Pieśń nocy można łączyć z dowolnymi dodatkami z serii.
Do gry dołączona jest karta Kapitan.
Gracz wybiera z Zasobów kartę Akcji kosztującą do [4M], która nie jest kartą Następstwa ani Rozkazu. Wybraną kartę zagrywa, pozostawiając ją na jej stosie (nie przenosi jej do swojego pola gry). Na początku swojej następnej tury gracz ponownie dokonuje tego wyboru i zagrywa wybraną kartę w ten sam sposób. Druga karta może być inna niż pierwsza, lub może być ta sama – jeśli wciąż jest dostępna w Zasobach. Kapitan może zagrać w ten sposób tylko kartę leżącą awersem do góry, i tylko taką, która znajduje się na wierzchu stosu – nie może zagrać karty ze stosu, który się wyczerpał, nie może zagrać karty ze stosu mieszanego, która jest przykryta przez inną kartę albo której już na tym stosie nie ma; wreszcie nie może zagrać karty nie należącej do Zasobów (np. Nietoperz z dodatku Pieśń nocy). Zagrana w ten sposób karta pozostaje w Zasobach; jeśli jakiś efekt próbuje ją przenieść w inne miejsce (np. Wyspa z dodatku Przystań, próbująca odłożyć samą siebie na podkładkę Wyspy) to nie jest to możliwe. Kapitan może zagrać kartę, która sama siebie wyrzuca na Śmietnisko – jeśli ta karta sprawdza, czy została wyrzucona (np. Osada górnicza z dodatku Intryga), to uznaje się, że nie została; jeśli zaś nie sprawdza (np. Tragiczny bohater z dodatku Pieśń nocy) to działa normalnie. Karta, która normalnie jest w stanie przenosić inne karty z Zasobów, może przenieść samą siebie – np. Warsztat może się dodać, Intrygant (z dodatku Intryga) może siebie wyrzucić na Śmietnisko. Ponieważ zagrana przez Kapitana karta nie znajduje się w grze, wszelkie efekty oparte na „kiedy ta karta jest w grze” nie działają (np. Ogrodnik z dodatku Imperium). Jeśli w momencie zagrania Kapitana nie ma w Zasobach karty spełniającej jego warunki, Kapitan i tak pozostaje w grze do następnej tury, w której ponownie należy wyszukać odpowiednią kartę. Chociaż Kapitan nie może bezpośrednio zagrywać kart Następstwa, to i tak może pozostać w grze dłużej niż normalnie, gdyby np. za jego pomocą zagrać Salę tronową, która z kolei zagrałaby inną kartę Następstwa.
Do rozgrywki niezbędne są: gra podstawowa Dominion.
Dodatek można łączyć z wcześniej wydanymi edycjami gry Dominion.