Xi

Jak kupować w tantis.pl

Zależy nam na tym, abyś na każdym etapie kontaktu ze sklepem internetowym tantis.pl czuł się w pełni komfortowo. Dlatego poniżej przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Oczywiście, gdybyś chciał dodatkowo o coś zapytać, nasi specjaliści służą pomocą: skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer 33 499 76 76 od poniedziałku do piątku od 7-17

Jak kupić produkty w tantis.pl?

Zakupy w naszym sklepie są bardzo proste i przyjemne. Jeśli robisz je po raz pierwszy, załóż konto (zarejestruj się). Klikając na ikonkę po prawej stronie, zostaniesz poproszony o podanie podstawowych danych.

Jeśli masz już u nas konto, wystarczy, że się zalogujesz i wybierzesz odpowiednie pozycje.

Jak znaleźć interesujący mnie produkt?

Aby znaleźć interesujący Cię produkt, możesz skorzystać z wyszukiwarki lub z przygotowanych kategorii. Oczywiście zawsze mamy w zanadrzu kilka świetnych promocji - odwiedzaj często tantis.pl ;-)

Co to jest koszyk zakupowy?

Koszyk zakupowy pozwala uporządkować zakupy. Interesujące produkty dodajesz do koszyka. To jeszcze nie jest Twoja ostateczna decyzja o zakupie. Jeśli skończysz przeglądanie naszego asortymentu, przejdź do koszyka zakupowego, gdzie zobaczysz wszystkie interesujące Cię pozycje. Na tym etapie możesz zdecydować, które produkty kupujesz, wybrać sposób dostawy oraz dokonać płatności.

Jestem na etapie koszyka zakupów. Co dalej?

Po decyzji, które produkty kupujesz, otrzymasz podsumowanie zakupów. Następnie masz możliwość wyboru:

  • sposobu wysyłki

  • sposobu płatności

Gdy klikniesz przycisk „Dane Adresowe”, poprosimy Cię o podanie adresu dostawy oraz dokonanie płatności. Dla nas to sygnał, że czas na pakowanie Twojej paczki!

Czy mogę kupić więcej egzemplarzy tego samego produktu?

Oczywiście. Wystarczy w koszyku zakupowym w polu ilość wpisać interesującą Cię liczbę produktów. Jeśli chcesz jednorazowo kupić dużą ilość, prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli zweryfikować dostępność.

Czy istnieje możliwość płatności za pobraniem?

Jak najbardziej. Jeśli wolisz zapłacić kurierowi przy odbiorze, wystarczy, że wybierzesz właściwy rodzaj płatności na etapie koszyka zakupowego.

Czy dane płatnika mogą być inne niż dane adresowe?

Oczywiście. Wystarczy, że na etapie koszyka zakupowego zaznaczysz opcję „Dane do faktury są inne” i uzupełnisz wymagane pola.

Co w sytuacji, gdy adres dostawy jest inny, niż podany przy rejestracji?

Jeśli na stałe zmieniłeś adres zamieszkania, podaj nowy adres w panelu klienta. Jeśli chcesz, abyśmy jednorazowo wysłali paczkę na inny adres, na etapie koszyka zakupowego kliknij „Adres dostawy jest inny” i wypełnij pola formularza.

Czy istnieje możliwość zakupu na miejscu w siedzibie księgarni?

Nie, aby odebrać zamówienie w punkcie odbioru (w siedzibie księgarni), należy wcześniej złożyć zamówienie na stronie internetowej. O tym, że zamówienie jest już przygotowane do odbioru poinformujemy Cię mailowo

Czy istnieje możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności?

Tak, instytucje publiczne, szkoły, biblioteki mają możliwość zapłaty za zamówienie na podstawie faktury VAT z określonym terminem płatności 7 lub 14 dni (po akceptacji pracownika DOK)

Aby otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności prosimy:

  • dodać do koszyka wszystkie interesujące pozycje

  • jako formę zapłaty wybrać przelew bankowy

  • w polu „uwagi do zamówienia” wpisać: Proszę o odroczony termin płatności 7 lub 14 dni

  • wypełnić dane nabywcy faktury (w polu „dodatkowe dane, które bedą widoczne na fakturze” można wprowadzić np. dane odbiorcy faktury)

Jak kupować w tantis.pl

Zależy nam na tym, abyś na każdym etapie kontaktu ze sklepem internetowym tantis.pl czuł się w pełni komfortowo. Dlatego poniżej przygotowaliśmy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Oczywiście, gdybyś chciał dodatkowo o coś zapytać, nasi specjaliści służą pomocą: skorzystaj z formularza kontaktowego lub zadzwoń pod numer 33 499 76 76 od poniedziałku do piątku od 7-17

Jak kupić produkty w tantis.pl?

Zakupy w naszym sklepie są bardzo proste i przyjemne. Jeśli robisz je po raz pierwszy, załóż konto (zarejestruj się). Klikając na ikonkę po prawej stronie, zostaniesz poproszony o podanie podstawowych danych.

Jeśli masz już u nas konto, wystarczy, że się zalogujesz i wybierzesz odpowiednie pozycje.

Jak znaleźć interesujący mnie produkt?

Aby znaleźć interesujący Cię produkt, możesz skorzystać z wyszukiwarki lub z przygotowanych kategorii. Oczywiście zawsze mamy w zanadrzu kilka świetnych promocji - odwiedzaj często tantis.pl ;-)

Co to jest koszyk zakupowy?

Koszyk zakupowy pozwala uporządkować zakupy. Interesujące produkty dodajesz do koszyka. To jeszcze nie jest Twoja ostateczna decyzja o zakupie. Jeśli skończysz przeglądanie naszego asortymentu, przejdź do koszyka zakupowego, gdzie zobaczysz wszystkie interesujące Cię pozycje. Na tym etapie możesz zdecydować, które produkty kupujesz, wybrać sposób dostawy oraz dokonać płatności.

Jestem na etapie koszyka zakupów. Co dalej?

Po decyzji, które produkty kupujesz, otrzymasz podsumowanie zakupów. Następnie masz możliwość wyboru:

  • sposobu wysyłki

  • sposobu płatności

Gdy klikniesz przycisk „Dane Adresowe”, poprosimy Cię o podanie adresu dostawy oraz dokonanie płatności. Dla nas to sygnał, że czas na pakowanie Twojej paczki!

Czy mogę kupić więcej egzemplarzy tego samego produktu?

Oczywiście. Wystarczy w koszyku zakupowym w polu ilość wpisać interesującą Cię liczbę produktów. Jeśli chcesz jednorazowo kupić dużą ilość, prosimy o kontakt z nami, abyśmy mogli zweryfikować dostępność.

Czy istnieje możliwość płatności za pobraniem?

Jak najbardziej. Jeśli wolisz zapłacić kurierowi przy odbiorze, wystarczy, że wybierzesz właściwy rodzaj płatności na etapie koszyka zakupowego.

Czy dane płatnika mogą być inne niż dane adresowe?

Oczywiście. Wystarczy, że na etapie koszyka zakupowego zaznaczysz opcję „Dane do faktury są inne” i uzupełnisz wymagane pola.

Co w sytuacji, gdy adres dostawy jest inny, niż podany przy rejestracji?

Jeśli na stałe zmieniłeś adres zamieszkania, podaj nowy adres w panelu klienta. Jeśli chcesz, abyśmy jednorazowo wysłali paczkę na inny adres, na etapie koszyka zakupowego kliknij „Adres dostawy jest inny” i wypełnij pola formularza.

Czy istnieje możliwość zakupu na miejscu w siedzibie księgarni?

Nie, aby odebrać zamówienie w punkcie odbioru (w siedzibie księgarni), należy wcześniej złożyć zamówienie na stronie internetowej. O tym, że zamówienie jest już przygotowane do odbioru poinformujemy Cię mailowo

Czy istnieje możliwość wystawienia faktury z odroczonym terminem płatności?

Tak, instytucje publiczne, szkoły, biblioteki mają możliwość zapłaty za zamówienie na podstawie faktury VAT z określonym terminem płatności 7 lub 14 dni (po akceptacji pracownika DOK)

Aby otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności prosimy:

  • dodać do koszyka wszystkie interesujące pozycje

  • jako formę zapłaty wybrać przelew bankowy

  • w polu „uwagi do zamówienia” wpisać: Proszę o odroczony termin płatności 7 lub 14 dni

  • wypełnić dane nabywcy faktury (w polu „dodatkowe dane, które bedą widoczne na fakturze” można wprowadzić np. dane odbiorcy faktury)

Ładowanie...