"Złe wyjście" to trzeci tom serii "Czary zjary" - kontrowersyjnego projektu Simon Hanselmann, który był sensacją na tumblr, a gdy uwolnił się z Internetu, okazał się jedną z najczęściej komentowanych powieści graficznych XXI wieku.
Główna bohaterką serii komiksów jest Megg - przygnębiona, uzależniona od narkotyków wiedźma, przyjaźniącej się z czarnym kotem Moggiem, antropomorfizowaną Sową oraz Wilkołakiem Jonesem. Wykorzystując przerysowany do granic możliwości kontekst horroru Simon Hanselmann w gorzki, brutalny i nierzadko wulgarny sposób opowiada o bezskutecznej walce z depresją, zażywaniu narkotyków, seksualności, biedzie, bezrobociu, braku ambicji oraz złożonych uczuciach, którymi darzymy siebie nawzajem.
Główni bohaterowie snują się przez życie pełne jazgotliwych błazeństw i pozbawione jakichkolwiek konsekwencji. W "Złym wyjściu" nadużywający narkotyków i alkoholu Megg i Mogg zdają sobie sprawę, że to, co wzbudzało w nich kiedyś ducha przygody, w końcu zaczyna odbijać się na ich psychice. Megg musi zwrócić się ku swojej przeszłości i odkryć źródło autodestrukcyjnych zachowań, które pchnęły ją na mroczną ścieżkę.
Opowieść o absurdalnych przygodach 30-letniej czarownicy i jej patologicznych przyjaciół ekscytuje i odstrasza, porusza i wzbudza odrazę, przede wszystkim jednak - rzuca nas w wir szalonej, pozbawionej jakichkolwiek hamulców przygody. "Złe wyjście" niesie przy tym gorzkie przesłanie o destrukcyjnej sile depresji i uzależnień. Główna bohaterka jest tak ewidentnie nieszczęśliwa i doświadcza tak niepokojących wahań nastroju, że nie sposób poczuć cienia tego ciężkiego smutku i przygnębienia. Jednocześnie "Czary zjary", jak na doskonały przykład "stoner comedy" przystało, bawi do łez, przez co paradoksalnie depresja staje się jeszcze bardziej realna.
Trzeci tom serii "Złe wyjście" to powieść graficzna o dużej sile oddziaływania na wyobraźnię i to, jak widzimy rzeczywistość. Wnikamy w umysł i przeszłość jej fascynującej autorki - brudny, kwaśny świat pełen okrutnego poczucia humoru, wyolbrzymionych dziwności i absurdalnych perypetii. Niezwykle emocjonalna, intensywna i egzystencjalna jazda bez trzymanki pod pozornym wygłupem kryjącą wiele pytań na temat natury beznadziejności i depresji, przyjaźni, lojalności, miłości, tożsamości seksualnej i uzależnienia od używek.