Xi

Dostępność

Zakres cenowy


Wydawca

    Autorzy

      Ocena

      Książki logopedyczne

       (314 produktów)

      Nie od dziś wiadomo, że nauka poprzez zabawę przynosi znakomite efekty, zwłaszcza w przypadku dzieci - atrakcyjna forma ćwiczeń przykuwa ich uwagę na dłuższy czas, nauka nie kojarzy się z przykrym obowiązkiem, a nowe informacje i umiejętności kształtują się niemal niepostrzeżenie. Logopedia jest pod tym względem szczególnie wdzięczną dziedziną: książeczki logopedyczne dostępne w naszej księgarni zachwycają kreatywnym podejściem do pracy z kilkulatkami, różnorodnością treści i efektowną oprawą graficzną.

      Sylaby. Karty logopedyczne

      Wysyłka dzisiaj

      259 str.

      okładka pudełko

      Sylaby. Karty logopedyczne
      Znak 20-26.01.2025
      Logopedyczne potyczki. Głoski szumiące. 3

      Wysyłka dzisiaj

      32 str.

      okładka miękka

      Logopedyczne potyczki. Głoski szumiące. 3
      Logopedia ćwiczenia

      Wysyłka dzisiaj

      32 str.

      okładka miękka

      Logopedia ćwiczenia
      Loteryjka obrazkowa. Gra logopedyczna

      Wysyłka 2 dni robocze

      2 str.

      okładka pudełko

      Loteryjka obrazkowa. Gra logopedyczna
      Buźki. Zabawa logopedyczna

      Wysyłka dzisiaj

      48 str.

      okładka pudełko

      Buźki. Zabawa logopedyczna
      Logopedia. Kolorowanka z naklejkami 4

      Wysyłka dzisiaj

      16 str.

      okładka miękka

      Logopedia. Kolorowanka z naklejkami 4
      Bajkowe ćwiczenia logopedyczne

      Wysyłka dzisiaj

      48 str.

      okładka miękka

      Bajkowe ćwiczenia logopedyczne

      Dlaczego warto korzystać z książek logopedycznych dla dzieci?

      Praca z książeczkami logopedycznymi jest doskonałym uzupełnieniem specjalistycznej terapii lub wsparciem naturalnego rozwoju umiejętności mowy u dziecka. Autorzy książek logopedycznych dbają o atrakcyjną dla maluchów formę: materiały opatrzone są pięknymi, kolorowymi ilustracjami, a teksty w postaci zabawnych piosenek i wierszyków same wchodzą do głowy. 

      Zawarte w prezentowanych publikacjach ćwiczenia poprawnej wymowy odnoszą się do sytuacji znanych dzieciom z własnego otoczenia, co pobudza ich ciekawość. Wielu autorów przemyca w nich także informacje pomocne w rozwoju kompetencji emocjonalnych i społecznych: tematy wielu historyjek, ćwiczeń i piosenek dotyczą relacji międzyludzkich, przeżywania emocji oraz wartości, jakimi warto kierować się w życiu. Wspólne ćwiczenia logopedyczne i rozmowa na temat treści książeczki to znakomita okazja do wartościowego spędzenia czasu z dzieckiem i cegiełka do budowy rodzicielskiej więzi.

      Książki logopedyczne dla 2-latka: z czego możesz wybierać?

      Korzystanie z książeczek logopedycznych wspiera rozwój aparatu mowy u dwulatka i pomaga w trwałym kształtowaniu pozytywnych nawyków w tym zakresie. Wśród najczęściej wybieranych tytułów znajdują się m.in. “Moja pierwsza logopedyczna książeczka” autorstwa Katarzyny Palatan, “Bubu uczy się mówić” Anny Buszkiewicz, “Bajki logopedyczne misia API” Marii Szyfter. Wielu bohaterów książeczek logopedycznych dla dwulatków towarzyszy małym czytelnikom w kolejnych latach: wiele publikacji wydawane są w seriach.


      Książki logopedyczne dla 3-latka i starszego dziecka

      W życiu trzylatków zachodzi wiele zmian, a same dzieci błyskawicznie uczą się wielu nowych rzeczy: większość z nich uczęszcza już do przedszkoli, poznaje coraz więcej kolegów i opiekunów, świadomie uczestniczy w nowych sytuacjach - a co za tym idzie, rozwija swój zasób słów i sprawność aparatu mowy. Treść najlepszych książek logopedycznych dla trzylatków i starszych dzieci uwzględnia te okoliczności: zakres tematyczny stopniowo się rozszerza, a poziom trudności rośnie proporcjonalnie do możliwości danej grupy wiekowej.

      Do szczególnie godnych polecenia książeczek logopedycznych dla wieku 3+ należą m.in. propozycje wydawnictwa Books And Fun: “Gadu-gadu”, “Logopedia. Ćwiczenia”, “Tadam, czyli logopedia”. W biblioteczce logopedycznej nie może zabraknąć także publikacji prof. Jagody Cieszyńskiej, wybitnej specjalistki z zakresu logopedii i twórczyni Metody Krakowskiej przeznaczonej do pracy z dziećmi zagrożonymi dysleksją.