Gwiezdne wojny a filozofia polityki. Powstanie i upadek Pierwszego Imperium Galaktycznego.
Freedom Publishing
Freedom Publishing to wyjątkowe wydawnictwo, które chce wspierać zwłaszcza polskich przedsiębiorców, ułatwiając im zdobywanie wiedzy przydatnej w prowadzeniu działalności gospodarczej. Zapewnia dostęp do oferty ukierunkowanej przede wszystkim na pojęcia wolności, ekonomii i biznesu. Wartościowe książki pomagają w zdobywaniu informacji o zagadnieniach ekonomicznych oraz w prowadzeniu nowoczesnej firmy. Wydawnictwo do 2021 r. funkcjonowało pod nazwą Fijorr Publishing. Wolność jest dla tego wydawcy jedną z najważniejszych wartości, która w XXI w. tylko wydaje się mieć silną pozycję. Tak naprawdę jest ciągle zagrożona i dlatego warto o niej przypominać oraz jej strzec.
Książki wydawnictwa Freedom Publishing przekazują nowoczesną wiedzę ekonomiczną, którą ciężko znaleźć w polskich szkołach. Tymczasem ekonomia ma przecież ogromny wpływ na codzienne życie każdego człowieka, wiążąc się z podejmowanymi przez niego decyzjami. Znajomość zagadnień ekonomicznych umożliwia dobre zrozumienie tego, w jaki sposób działa świat. Według wydawcy to dziedzina wiedzy zaniedbywana w obecnym systemie nauczania. Dlatego właśnie w jego ofercie można znaleźć wiele ciekawych książek ekonomicznych, które przekazują informacje w przystępnym stylu.
Wydawnictwo Freedom Publishing stawia przed sobą także inne zadania. Książki o biznesie i przedsiębiorczości mają poprawiać wizerunek przedsiębiorców, różnie ocenianych przez polskie społeczeństwo. Wiedza prezentowana przez ofertę tego wydawcy ułatwia właścicielom firm prowadzenie działalności i informuje o najnowszych badaniach ekonomicznych. To praktyczne wsparcie dla współczesnego przedsiębiorcy, który często jest niedoceniany, a codziennie zmaga się z polskim systemem gospodarczym.
Freedom Publishing współpracuje z cenionymi autorami. Wśród nich znaleźć można znanych ekonomistów, do których należy prof. Bryan Caplan. Ten wyjątkowy badacz omawia publikacje naukowe w przystępny sposób, łącząc rzeczową wiedzę z popkulturą i ułatwiając czytelnikowi zrozumienie nowoczesnych koncepcji ekonomicznych. Często pojawia się w telewizji, wyjaśniając widzom różne tematy związane ze współczesną ekonomią.