Paso
(135 produktów)Paso
Paso to polski producent plecaków i artykułów szkolnych z bogatą tradycją - historia firmy sięga aż lat 20. XX wieku i warsztatu rymarsko-siodlarskiego na warszawskiej ulicy Zeylanda. Paso jest przedsiębiorstwem rodzinnym: obecny prezes firmy jest wnukiem założyciela owego warsztatu. W latach 50. w warsztacie dominowały wyroby kaletnicze.
Sama marka Paso liczy sobie ponad 35 lat; firma przyjęła swój obecny profil w 1983 r. W ostatniej dekadzie minionego wieku w firmowych zakładach rozpoczęto wysokonakładową produkcję plecaków i toreb podróżnych, plecaków szkolnych oraz branding produktów na zamówienie najpopularniejszych polskich marek tamtego okresu.
Mimo upływu lat Paso nie traci swojej mocnej pozycji na rynku, a wręcz przeciwnie - nieustannie ją ugruntowuje. Tylko od 2012 r. firma sprzedała ponad 2 miliony plecaków szkolnych i blisko 3 miliony piórników, a jej produkty dostępne są w kilkuset punktach sprzedaży stacjonarnej i wielu sklepach internetowych.
Bogata, różnorodna oferta plecaków i akcesoriów Paso wychodzi naprzeciw różnorodnym potrzebom i gustom, kierując się swoją misją wyrażoną w haśle "Gdziekolwiek jesteś, gdziekolwiek zmierzasz - bądź sobą". Asortyment Paso umożliwia skompletowanie wyprawki dla przedszkolaka i ucznia szkoły podstawowej na każdym etapie edukacji, zgodnej z jego planem zajęć i indywidualnymi upodobaniami. Dzięki nabyciu licencji międzynarodowych gigantów rynku rozrywki na plecakach, nerkach i piórnikach Paso widnieją postacie Myszki Minnie, Avengersów, sympatyczne zwierzątka Rachael Hale i innych dziecięcych idoli. Coś dla siebie znajdą tu fani futbolu, kosmicznych podróży, wyścigów samochodowych i lalek Barbie. Do wyboru, do koloru!
Paso prowadzi także markę własną BeUniq, skierowaną do dziewcząt i nastolatek. Podstawowa kolekcja BeUniq obejmuje modne, funkcjonalne plecaki szkolne, torby podróżne, saszetki biodrowe, lunchboxy i bidony na napoje, ujmujące nowoczesnym designem i efektowną kolorystyką. BeUniq wypuściła także kolekcję specjalną we współpracy z aktorką i influencerką Wiktorią Gąsiewską, która uczestniczyła w procesie projektowym plecaków, toreb i notesów ze specjalnymi printami.