Marketing - książki
Wiele osób kojarzy marketing negatywnie, utożsamiając go wyłącznie z pojawiającymi się zewsząd szumnymi reklamami i agresywną sprzedażą, która podąża za nami krok w krok, nie dając nawet chwili wytchnienia. Jednak prawdziwy marketing jest również czymś więcej - to nadanie biznesowi odpowiedniej filozofii i ukierunkowanie na rozpoznawalność i relacje z klientami, a to buduje się nieco trudniej niż mogłoby się wydawać.
Marketing we współczesnym świecie
Bez wątpienia jest to narzędzie, które ma zapotrzebowanie w bardzo wielu branżach, w których kładzie się nacisk na wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jednak środowisko biznesowe dynamicznie się rozwija, więc książki z tej kategorii muszą podążać za tymi nieustannymi zmianami, a specjalista w tej dziedzinie musi nieustannie aktualizować swoją wiedzę za pomocą różnych źródeł.
Książki o marketingu
Książki marketing - kategoria, zawierająca w sobie wiele pozycji, które przedstawiają trafne odpowiedzi na najważniejsze pytania, jakie stawia współczesny rynek: jak odpowiednio zidentyfikować potrzeby klientów i zareagować na nie we właściwym momencie? Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową, która przyniesie długofalowe efekty? Co zrobić, aby wypracować odpowiednie relacje z klientami, które przetrwają długi czas? Jak wypracować zyski i pomnażać kapitał bazując na doświadczeniach konsumenckich we właściwy sposób? Kategoria zawiera bogatą ofertę poradników i podręczników, które skupiają się wokół sprzedaży, reklamy, czy content marketingu.
Odpowiednie narzędzia do budowania sukcesu
Wśród prezentowanej oferty znajdują się książki, które skupiają się na kilku aspektach tego tematu. Marketing jako dział w przedsiębiorstwie, który zajmuje się budowaniem odpowiednich relacji - jak budować odpowiednie strategie marketingowe w firmie, odpowiadają takie pozycje jak na przykład: "Jak zbudować efektywny dział marketingu" autorstwa Piotra Goloczyka, czy "Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości" Honoraty Howaniec. Ważnym odłamem tej dziedziny już również content marketing, wokół które skupia się wiele świetnych publikacji, które pomogą tworzyć wartościowe treści jak np. książka Artura Jabłońskiego "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting". Dostępny jest również pełny wachlarz pozycji na temat reklamy oraz skutecznej sprzedaży jak np. "262 strategie marketingowe. Sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży i zainteresowanie nowych klientów" autorstwa Tomasza Burego.







