Xi
Ponad 100 000 książek i gier
Dużo promocji
Tania i szybka wysyłka
14 dni na zwrot

Marketing - książki

 (61 produktów)

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy

(okładka miękka)

5/5
23,92 37,00 zł −35%
Wysyłka 24 godziny

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

(okładka miękka)

5/5
22,64 34,90 zł −35%
Wysyłka 24 godziny

Marketing

(okładka miękka)

5/5
75,78 119,00 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Wolny wybór

31,37 49,00 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy

(okładka miękka)

31,37 49,00 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Winning znaczy zwyciężać

(okładka twarda)

30,18 49,00 zł −38%
Wysyłka 24 godziny

Sprzedaż w gastronomii. Część 1

(okładka miękka)

63,36 99,00 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

(okładka miękka)

31,90 49,00 zł −35%
Wysyłka 2 dni robocze

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki

(okładka miękka)

5/5
48,20 49,90 zł −3%
Wysyłka 24 godziny

10 Prawd o pandemii

(okładka twarda)

25,69 39,90 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Marka 5.0

(okładka miękka)

52,01 59,00 zł −12%
Wysyłka 2 dni robocze

Marketing Mody. Strategia i promocja

(okładka miękka)

44,34 69,00 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Sprzedaż w gastronomii Część 1-2

(okładka miękka)

117,76 184,00 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Storytelling TW

(okładka twarda)

37,48 60,00 zł −38%
Wysyłka 24 godziny

Strategiczne zarządzanie marketingiem

(okładka miękka)

14,85 18,90 zł −21%
Wysyłka 2 dni robocze

Growth Hacker Marketing

(okładka miękka)

22,64 34,90 zł −35%
Wysyłka 24 godziny

Kup teraz! Jak stworzyć swój e-sklep...

(okładka zintegrowana)

24,50 41,90 zł −42%
Wysyłka 24 godziny

Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce

(okładka miękka)

30,36 39,90 zł −24%
Wysyłka 24 godziny

Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej.

(okładka twarda)

50,56 79,00 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Strategie budowania marki i rozwoju handlu

(okładka miękka)

42,24 59,90 zł −29%
Wysyłka 24 godziny

Świadome przywództwo

(okładka miękka)

14,31 22,05 zł −35%
Wysyłka 24 godziny

Sprzedaż w gastronomii Część 2

(okładka miękka)

63,36 99,00 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów

(okładka miękka)

51,86 59,00 zł −12%
Wysyłka 24 godziny

Legendarny osobomiesiąc. Opowieści o inżynierii oprogramowania.

(okładka miękka)

43,11 66,99 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Candidate experience

(okładka miękka)

48,44 59,00 zł −18%
Wysyłka 24 godziny

Bogactwo Listów św. Jana

28,24 44,10 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

262 strategie marketingowe

24,31 39,90 zł −39%
Wysyłka 24 godziny

Jak szlifować wystąpienia?

19,04 29,00 zł −34%
Wysyłka 24 godziny

Marketing międzynarodowy

(okładka miękka)

42,24 59,90 zł −29%
Wysyłka 24 godziny

Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...

(okładka miękka)

42,24 59,90 zł −29%
Wysyłka 24 godziny

Plan marketingowy. Praktyczny przewodnik

(okładka miękka)

13,78 18,00 zł −23%
Wysyłka 24 godziny

Niewerbalna komunikacja w reklamie telewizyjnej

(okładka miękka)

51,56 70,00 zł −26%
Wysyłka 24 godziny

Efekt viralowy. Jak tworzyć chwytliwe treści..

43,60 44,90 zł −3%
Wysyłka 2 dni robocze

Mity PR-u

(okładka miękka)

52,01 59,00 zł −12%
Wysyłka 2 dni robocze

Europa Panu Bogu...

22,62 29,90 zł −24%
Wysyłka 24 godziny

Marketing we współczesnym świecie

Wiele osób kojarzy marketing negatywnie, utożsamiając go wyłącznie z pojawiającymi się zewsząd szumnymi reklamami i agresywną sprzedażą, która podąża za nami krok w krok, nie dając nawet chwili wytchnienia. Jednak prawdziwy marketing jest również czymś więcej - to nadanie biznesowi odpowiedniej filozofii i ukierunkowanie na rozpoznawalność i relacje z klientami, a to buduje się nieco trudniej niż mogłoby się wydawać. Bez wątpienia jest to narzędzie, które ma zapotrzebowanie w bardzo wielu branżach, w których kładzie się nacisk na wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jednak środowisko biznesowe dynamicznie się rozwija, więc książki z tej kategorii muszą podążać za tymi nieustannymi zmianami, a specjalista w tej dziedzinie musi nieustannie aktualizować swoją wiedzę za pomocą różnych źródeł.

Książki o marketingu

Książki marketing - kategoria, zawierająca w sobie wiele pozycji, które przedstawiają trafne odpowiedzi na najważniejsze pytania, jakie stawia współczesny rynek: jak odpowiednio zidentyfikować potrzeby klientów i zareagować na nie we właściwym momencie? Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową, która przyniesie długofalowe efekty? Co zrobić, aby wypracować odpowiednie relacje z klientami, które przetrwają długi czas? Jak wypracować zyski i pomnażać kapitał bazując na doświadczeniach konsumenckich we właściwy sposób? Kategoria zawiera bogatą ofertę poradników i podręczników, które skupiają się wokół sprzedaży, reklamy, czy content marketingu.

Odpowiednie narzędzia do budowania sukcesu

Wśród prezentowanej oferty znajdują się książki, które skupiają się na kilku aspektach tego tematu. Marketing jako dział w przedsiębiorstwie, który zajmuje się budowaniem odpowiednich relacji - jak budować odpowiednie strategie marketingowe w firmie, odpowiadają takie pozycje jak na przykład: "Jak zbudować efektywny dział marketingu" autorstwa Piotra Goloczyka, czy "Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości" Honoraty Howaniec. Ważnym odłamem tej dziedziny już również content marketing, wokół które skupia się wiele świetnych publikacji, które pomogą tworzyć wartościowe treści jak np. książka Artura Jabłońskiego "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting". Dostępny jest również pełny wachlarz pozycji na temat reklamy oraz skutecznej sprzedaży jak np. "262 strategie marketingowe. Sprawdzone sposoby na zwiększenie sprzedaży i zainteresowanie nowych klientów" autorstwa Tomasza Burego.

Ładowanie...