Sowa Mądra Głowa
Sowa Mądra Głowa
Najlepszy zestaw zabawek edukacyjnych rozwijających słownictwo, zapamiętywanie, umiejętność liczenia, zdolności manualne, kreatywność to „Sowa mądra głowa”. Jeśli chcesz, aby Twoje dziecko w przyjazny sposób odkrywało świat i doskonale się przy tym bawiło to ten pakiet będzie idealny. Atrakcyjne graficznie trwałe, pomysłowe propozycje kształtują wiele obszarów.
Do tej pory w ramach serii „Sowa mądra głowa” wydano m. in. następujące zabawki:
- „Nawlekaj nie czekaj” – gra trenująca zręczność oraz pamięć wzrokową. Najpierw losujemy kartę z kolejnością kolorów, zapamiętujemy, a potem nawlekamy koraliki na sznurek, zgodnie z sekwencją na wylosowanym przez nas rysunku.
- „Wyścig matematyczny mini Alex” – gra ucząca szybkiego liczenia i spostrzegawczości. Układamy działania matematyczne w taki sposób, aby otrzymać wynik zgodny z liczbą pola planszy, na której stoi nasz pionek.
- „Pamięć – słowa” – ciekawa wersja znanej gry pamięciowej. Gracz odkrywa kolejno słowo i obrazek. Chodzi o to, aby zapamiętać pary słów z obrazkami, odsłonić je i zdobyć punkty (np. słowo „słońce” z obrazkiem przedstawiającym słońce).
- „Rysowanie – zmazywanie” gra rozwijająca zdolności manualne oraz spostrzegawczość. Dzieci rysują według śladów. Gra dostępna w wersji dla dziewczynek oraz dla chłopców.
- „Kasa edukacyjna” – nowoczesna, planszowa wersja zabawy w sklep. Przeznaczona dla dwóch, trzech lub czterech graczy. Dzieci posługują się planszą, kartami z produktami, zabawkowymi monetami oraz banknotami. Sprzedawca ma za zadanie poprawne wyliczenie reszty. Dzięki zabawie najmłodsi trenują liczenie, przydatne w codziennych zakupach.
- „Wzory, kolory, memory. Gra edukacyjna” – Gra wspomagająca jednocześnie: pamięć wzrokową, spostrzegawczość, koncentrację oraz zręczność.
- „Literka do literki” – gra dla przedszkolaków. Z rozsypanych literek układamy słowo opisujące wylosowany obrazek.
- „Opowiem Ci, mamo” – dydaktyczna zabawka polegająca na tym, by ułożyć historyjkę z kart, a potem ją opowiedzieć.
- „Pamięć 3D” – gracze układają kostki zgodnie ze wzorem na odsłoniętej przez chwilę karcie ze stosu „kart wzorów”. Czas odmierza klepsydra. Liczy się szybkość, pamięć i spostrzegawczość.
- „Sylabowe domino” – Układanie dwusylabowych wyrazów poprzez grę w domino.
- „Literki – pisanie – zmazywanie” – Gra, która uczy pisania literek, zmazywania ich, czytania.
- „Pisanie – zmazywanie – cyferki” – Gra ucząca pisania i zapamiętywania cyferek.
- „Pamięć dźwiękowa” – gra polegająca na dobieraniu w pary grzechotek o identycznych odgłosach. Trenuje pamięć słuchową.