Punkt
Wśród wielu dostępnych na rynku podręczników na uwagę zasługuje seria „Punkt” autorstwa Anny Potapowicz wydana przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. Składają się na nią podręczniki i zeszyty ćwiczeń przeznaczone dla klas IV-VI.
Wysyłka jutro
52 str.
okładka miękka
Wysyłka jutro
nr dopuszczenia: 304/1/2010/2014
Wysyłka jutro
nr dopuszczenia: 304/2/2010/2015
Wysyłka jutro
nr dopuszczenia: 304/1/2010/2014
Wysyłka jutro
nr dopuszczenia: 304/3/2010/2017
Wysyłka jutro
nr dopuszczenia: 304/2/2010/2015
Język niemiecki, to najczęściej wybierany drugi język obcy na poziomie szkoły podstawowej.
Każda z części zapewnia harmonijny rozwój wszystkich kompetencji językowych, co w konsekwencji prowadzi do umiejętności sprawnego porozumiewania się w języku niemieckim. Zawartość podręczników serii „Punkt” oparto o realia współczesnego świata, dzięki czemu dzieci mają kontakt z żywym językiem oraz sytuacjami, które mogą spotkać w życiu codziennym. Naukę ułatwia również atrakcyjna szata graficzna, dostosowana poziomem do wieku uczniów. Trudne zagadnienia gramatyczne zostały szczegółowo omówione i pokazane na dużej ilości przykładów. Lekcje urozmaicają również piosenki, rymowanki i różnego rodzaju zabawy językowe. Każdy z rozdziałów kończy słowniczek nowych słówek i zwrotów. Powtórki zostały podzielone na moduły. Pierwszy z nich - Das kannst du schon! pomaga w utrwalaniu umiejętności związanych ze słuchaniem, czytaniem, a także mówieniem i pisaniem. Drugi z modułów - Teste dich selbst! służy do przygotowań przed sprawdzianami. W każdej z części serii „Punkt” uczniowie znajdą też wiele ciekawostek związanych z kulturą i zwyczajami krajów niemieckojęzycznych.
Uzupełnieniem pracy z podręcznikami są odpowiadające każdemu poziomowi Zeszyty ćwiczeń. Zawierają szereg różnorodnych zadań zarówno ze słownictwa, jak i gramatyki. Kolorowe, ciekawie ilustrowane stanowią niezastąpiona pomoc w utrwalaniu przerabianego na lekcjach materiału. Różna skala trudności pozwala dostosować pracę z ćwiczeniami do indywidualnych zapotrzebowań uczniów.







