Telewizja Polska S.A.
(152 produktów)Telewizja Polska S.A.
Telewizja Polska S.A. to spółka prowadząca Biuro Sprzedaży i Współpracy Międzynarodowej TVP S.A., które zajmuje się sprzedażą oraz zakupem licencji, a także działaniami dystrybucyjnymi, publikacjami i promowaniem rodzimych produkcji na międzynarodowych festiwalach filmowych. Monika Karasek stoi na czele Biura Sprzedaży i Współpracy Międzynarodowej TVP S.A.
Spółka Telewizji Polskiej posiada liczne licencje i prawa do materiałów audiowizualnych, jednocześnie zajmuje się ich rozprzestrzenianiem. W szczególności udziela licencji na wykorzystywanie fragmentów filmów, seriali czy audycji. Ma bogatą ofertę dla kontrahentów VOD, ale przede wszystkim posiada licencję na bogatą ofertę TVP i pozwala na promowanie, przy ich użyciu, własnych produktów.
Bogata oferta filmowa Telewizji Polskiej S.A. pozwala na udział w licznych targach. 23 września 2021 roku miała wziąć udział w Targach Wydawców Katolickich. Gdzie miała zorganizować pokaz filmów dokumentalnych, promowanych przez sieć Telewizji Polskiej S.A.
Wśród klasyków filmowych i serialowych, dostępnych w sprzedaży, można znaleźć:
Pana Samochodzika i Templariuszy;
Sąsiadów Pata i Mata;
Lalkę;
Nad Niemnem;
07 zgłoś się;
Karierę Nikodema Dyzmy;
40-latka;
Czterech pancernych i psa.
Obszerny zakres filmowy Telewizji Polskiej pozwala na wielokrotne odtwarzanie klasyków filmowych, docenianych również na rynku zagranicznym, a także poszukiwanie mądrych i zabawnych animacji. Jest to jedna z możliwych opcji dla miłośników i kolekcjonerów dawnych lub współczesnych seriali oraz filmów, na legalne i pozbawione ograniczeń czasowych oglądanie ukochanych programów.
Dział Biura Sprzedaży i Współpracy Międzynarodowej TVP S.A. prowadzi działalność handlową w kraju i na rynku zagranicznym - sprzedaje produkty oraz licencje filmowe. Przygotowuje i sprzedaje gotowe produkty w formie materiałów audiowizualnych, między innymi: DVD, Blue-ray, VCD, książki. Telewizja Polska S.A. prowadzi sprzedaż bezpośrednią, ale także zawiera umowy handlowe z dużymi sieciami dystrybucyjnymi.