Szukany produkt jest niedostępny - może podobny produkt?
Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
(okładka miękka)
Wydawnictwo: | GWP |
Liczba stron: | 336 |
Opis
"Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" to książka psychologiczna badająca kluczowe sposoby, w jakie ludzie mogą wpływać na innych ludzi. Jej autor, Robert B. Cialdini, założył, że w złożonym świecie, w którym jesteśmy przeładowani większą ilością informacji, niż jesteśmy w stanie przetworzyć, opieramy się na podejściu decyzyjnym i na uogólnieniach. Te uogólnienia rozwijają się, ponieważ pozwalają ludziom zwykle działać we właściwy sposób przy ograniczonej ilości myśli i czasu.
Jednak właśnie one mogą być też wykorzystywane i skutecznie przekształcane w broń przez tych, którzy mechanizm ich działania, aby wpływać na innych, by działali w określony sposób.
Autor klasyfikuje wpływ, jaki mamy na innych ludzi, jako jedną z sześciu kategorii – są to zasada wzajemności, zobowiązanie i konsekwencja, dowód społeczny, lubienie kogoś, autorytet i niedobór. W najnowszym wydaniu dodano siódmą kategorię - jedność.
Odkrycia zawarte w książce "Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" są poparte licznymi badaniami, które przeprowadzał Robert Cialdini, zarówno z zakresu psychologii, jak i marketingu, ekonomii, antropologii i nauk społecznych. Autor pracował również pod przykrywką w wielu dziedzinach, m.in. w sprzedaży samochodów i sprzedaż obwoźnej, żeby uwiarygodnić swoje badania.
Niniejsza książka jest nowym wydaniem tego światowego bestsellera, przetłumaczonego na ponad 30 języków i sprzedanego na całym świecie w milionach egzemplarzy. To obowiązkowa pozycja dla każdej świadomej osoby, która chce poszerzać swoją wiedzę o fascynującym świecie ludzkich zachowań i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów. Jest to też cenna pozycja dla każdego, kto chce bronić się przed niepożądanym wpływem czy manipulacjami, ponieważ gdy już poznamy mechanizmy, rządzące tymi działaniami, łatwiej nam jest je odpierać i zdawać sobie sprawę z ich istnienia.
Wydana przez Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne książka przeznaczona jest zatem nie tylko dla dziennikarzy, psychologów, marketingowców, negocjatorów, nauczycieli czy prawników, ale dla każdego z nas – czy chcemy nauczyć się wywierania wpływu na innych, czy obrony przed wpływaniem innych na nas.
Robert B. Cialdini to urodzony w 1945 roku psycholog społeczny. Obecnie jest emerytowanym profesorem Uniwersytetu Stanowego Arizony. Sławę przyniosła mu wydana w 1984 roku książka "Wywieranie wpływu na ludzi", jednak napisał też wiele innych, dotyczących m.in. psychologii społecznej i perswazji. Jego imieniem została nazwana nagroda Towarzystwa Psychologii Osobowości i Psychologii Społecznej.
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 3036914 |
Tytuł | Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka |
Autor | Robert B. Cialdini |
Wydawnictwo | GWP |
Język wydania | polski |
Język oryginału | angielski |
Liczba stron | 336 |
Data premiery | 2016-11-23 |
Rok wydania | 2021 |
Wymiary produktu [mm] | 235 x 165 |
Okładka | okładka miękka |
Waga Produktu [kg] | 0.55 |
Cena detaliczna | 69,90 zł |
Nasza cena | 56,09 zł |
Recenzje
Dostawa








Polecane Kategorie
Bestsellery
- Eurobusiness - Eurobiznes
- Biologia na czasie 2. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy
- Atomowe nawyki. Drobne zmiany, niezwykłe efekty
- Opowieści o tym, co w życiu ważne
- Harry Potter. Tom 1-7. Wydanie z okładkami Jonny'ego Duddle'a
- Kocham Czytać. Seria logopedyczna. Pakiet 18 zeszytów