38,93 

Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie

Na czym polega sukces najsłynniejszych marek na świecie? Dlaczego niektóre firmy upadają, a inne pozostają na szczycie? Jak to się dzieje, że z niektórych małych marek powstają międzynarodowe korporacje wpływające na nasze codzienne życie? Na te i wiele innych pytań stara się odpowiedzieć w swojej książce "Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie" David Brown. PopCzytaj więcej

  • Wydawnictwo: SQN
  • Data premiery: 2021-10-13
  • Okładka: miękka
  • Liczba stron: 460
  • Wymiary: 205 x 140

Na czym polega sukces najsłynniejszych marek na świecie? Dlaczego niektóre firmy upadają, a inne pozostają na szczycie? Jak to się dzieje, że z niektórych małych marek powstają międzynarodowe korporacje wpływające na nasze codzienne życie?

Na te i wiele innych pytań stara się odpowiedzieć w swojej książce "Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie" David Brown.

Poprzez analizę strategii marketingowych stara się wysnuć wnioski i pokazać, co stoi za sukcesami i porażkami najpopularniejszych marek. Największe rywalizacje w historii: iPhone kontra BlackBerry, Adidas kontra Puma, Fender kontra Gibson, H&M kontra Zara.

David Brown wykorzystując kultowe, strategiczne zagrywki i rady autora "Sztuki wojennej" - Sun Zi - pokazuje, jak się rodzą potęgi marketingowe i skąd wyrastają największe koncerny. Autor pokazuje jak wyrastają najpotężniejsze firmy, w jaki sposób pokonują rywali, jak tworzą innowacyjne plany oraz w jaki sposób dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa, a tym samym konsumenta.

Jaki jest ich cel? Przede wszystkim być kilka kroków przed konkurencją, aby pozostać triumfalnym tytanem w swojej branży.

"Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie" to niezwykle ekscytujące historie biznesowe, ale także pouczające materiały dla przedsiębiorców. Opisane przez Davida Browna wydarzenia dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości oraz wielu innych cech, które okazują się niezbędne w tworzeniu oraz prowadzeniu firmy na szczyt.

David Brown - autor książek biznesowych oraz prowadzący podcasty Business Wars i Business Wars Daily. Jest też współtwórcą i gospodarzem stanowego program informacyjnego Texas Standard, a wcześniej prowadził nagradzaną radiową audycję biznesową Marketplace. Dziennikarstwem radiowym zajmuje się od ponad trzydziestu lat, uzyskał stopień doktora w zakresie dziennikarstwa na Uniwersytecie Teksańskim w Austin oraz w zakresie prawa na Uniwersytecie Waszyngtona i Lee.

Dziennikarz w swojej książce "Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie" wysnuwa wnioski, które mogą okazać się niezwykle przydatne zarówno freelancerom, jak i dyrektorom międzynarodowych korporacji.

Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
3175095
Tytuł
Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie
Wydawnictwo
Język
polski
Język oryginału
angielski
Liczba stron
460
Typ okładki
miękka
Wydanie
1
Data premiery
2021-10-13
Rok wydania
2021
Kraj pochodzenia
Polska
Wymiary
205 x 140
Waga
0.49 kg
Wysokość
35 mm
Długość
140 mm
Głębokość
205 mm
Nasza cena
38,93 zł
Zobacz więcej
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i produktów
Informacje o producencie
Pełna nazwa producenta
Wydawnictwo SQN
Adres pocztowy
30-413 Kraków Huculska 17
Email
biuro@wsqn.pl
Telefon
668120773
Kraj pochodzenia produktu
Polska
Osoba odpowiedzialna w UE
Nazwisko lub nazwa podmiotu
Wydawnictwo SQN
Adres pocztowy
30-413 Kraków Huculska 17
Email
biuro@wsqn.pl
Telefon
668120773
Zobacz więcej
Recenzje
5,0/5
3 recenzje
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
RecenzjeNajnowsze
Jak działają recenzje
  • Agnieszka L. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2022-02-07Recenzja zweryfikowana
    Dużo konkretnej wiedzy, niektóre case'y są dobrze znane w światku biznesowo-marketingowym, o innych dowiedziałam się po raz pierwszy, ale generalnie uważam całą książkę za godną uwagi. Zresztą można czytać ją wyrywkowo, w zależności od tego, co konkretnie nas interesuje. Dla mnie najciekawsze były kwestie dostosowania oferty do zmian rynkowych, zwłaszcza związanych z technologią, które pędzą coraz szybciej i wielu przedsiębiorców wcześniej czy później się z nimi zderzy.
  • Ela B. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2022-02-01Recenzja zweryfikowana
    Jak dla mnie rewelacja, przeczytałam w 3 wieczory, a tekstu jest nie mało :) Opisywane historie są bardzo ciekawe same w sobie, a autor ugryzł je w świetny kreatywny sposób, tak żeby pokazać na ich przykładzie uniwersalne mechanizmy prowadzenia biznesu. Zaskoczyła mnie duża ilość podobieństw między działaniem światowych gigantów a moimi własnymi doświadczeniami "na swoim", jednak pewne aspekty biznesu pozostają niezmiennie, różni się tylko skala :) Na pewno będę wracać do tej książki i serdecznie ją polecam.
  • Ireneusz Z. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2022-01-28Recenzja zweryfikowana
    Jeśli znacie podcast Business Wars i przemawia do was jego treść, to książka też wam się spodoba. Autor ma talent do opowiadania historii, świetnie się to czyta, a przy okazji można się dowiedzieć niejednej ciekawej rzeczy. Sam pomysł zestawienia biznesu ze Sztuką Wojny nie wydaje mi się specjalnie odkrywczy, ale porównania są całkiem trafne i przemawiają do wyobraźni. Generalnie ciekawa rzecz, polecam.
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,49 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Automaty
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
5,99 zł
InPost Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
15,49 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier GLS
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Pickup Żabka i inne
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
14,49 zł Pobranie 6,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 199,00 zł
11,99 zł
DPD Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,50 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
InPost International
data dostawy 26. listopada, środa
39,99 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej - ul. Londzina 57
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł
Odbiór osobisty w Krakowie - ul. Podwale 1
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł

Produkty od autora: