36,86 

Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw

Ostatnie lata przyniosły przedsiębiorstwom niezwykłe wyzwania w zarządzaniu ryzykiem i adaptacji do dynamicznie zmieniających się okoliczności. Po pierwsze, wybuch pandemii COVID-19 na całym świecie spowodował nagłą i głęboką dezorganizację globalnych łańcuchów dostaw, co wprowadziło znaczne zakłócenia w działalności przedsiębiorstw. Lockdowny, ograniczenia w przemieszczaniu się oraz zmieniające sCzytaj więcej

Ostatnie lata przyniosły przedsiębiorstwom niezwykłe wyzwania w zarządzaniu ryzykiem i adaptacji do dynamicznie zmieniających się okoliczności. Po pierwsze, wybuch pandemii COVID-19 na całym świecie spowodował nagłą i głęboką dezorganizację globalnych łańcuchów dostaw, co wprowadziło znaczne zakłócenia w działalności przedsiębiorstw. Lockdowny, ograniczenia w przemieszczaniu się oraz zmieniające się wzorce konsumenckie znacząco wpłynęły na modele biznesowe, strategie przetrwania firm i podejście do wprowadzania innowacji. Po drugie, wojna w Ukrainie, choć wydawać by się mogło, że to odległy konflikt, również ma wpływ na przedsiębiorstwa w Polsce. ()

W kontekście obecnych trudności, przed którymi stoją przedsiębiorstwa, narasta potrzeba wprowadzania innowacji. Po pierwsze, wspomniane kryzysy wymusiły na przedsiębiorstwach konieczność dostosowania się do nowych warunków rynkowych. W obliczu zmieniającej się sytuacji przedsiębiorstwa muszą być elastyczne i gotowe do wprowadzania innowacji. Pandemia COVID-19 na przykład wymusiła rozwinięcie zdalnych metod pracy, e-commerce oraz innowacyjnych rozwiązań w obszarze zdrowia i bezpieczeństwa, dlatego też identyfikacja barier innowacyjności stała się kluczowym działaniem. Jest niezbędna, aby zrozumieć, co może utrudniać wprowadzanie innowacji w danej firmie. Bariery mogą być związane z brakiem zasobów finansowych, wiedzy lub kompetencji w zakresie innowacji czy też z oporem pracowników przed zmianami. Na tej podstawie przedsiębiorstwo może opracować strategie eliminowania tych barier i promowania kultury innowacyjności.

Kolejnym ważnym wyzwaniem dla współczesnych podmiotów gospodarczych jest tworzenie innowacyjnych strategii. W obliczu kryzysów i zmieniającego się otoczenia biznesowego przedsiębiorstwa muszą dokładnie przeanalizować, jakie obszary inwestycji będą kluczowe dla ich przetrwania i rozwoju. Mogą to być inwestycje w technologie umożliwiające zdalne zarządzanie firmą, w rozwijanie nowych kanałów dystrybucji, a także w badania i rozwój nowych produktów lub usług dostosowanych do zmieniających się potrzeb klientów.

Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
3533280
Tytuł
Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw
Liczba stron
104
Typ okładki
miękka
Rok wydania
2024
Wymiary
240 x 171
Wysokość
171 mm
Długość
240 mm
Nasza cena
36,86 zł
Zobacz więcej
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i produktów
Informacje o producencie
Pełna nazwa producenta
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Adres pocztowy
71-101 Szczecin Mickiewicza 64
Email
wydawnictwo@usz.edu.pl
Telefon
914442009
Kraj pochodzenia produktu
Polska
Osoba odpowiedzialna w UE
Nazwisko lub nazwa podmiotu
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Adres pocztowy
71-101 Szczecin Mickiewicza 64
Email
wydawnictwo@usz.edu.pl
Telefon
914442009
Zobacz więcej
Bądź pierwszy!
Twoja recenzja produktu “Strategie i bariery innowacyjności przedsiębiorstw” będzie bardzo przydatna dla innych użytkowników.
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,49 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Automaty
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
5,99 zł
InPost Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
15,49 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier GLS
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Pickup Żabka i inne
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
14,49 zł Pobranie 6,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 199,00 zł
11,99 zł
DPD Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,50 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
InPost International
data dostawy 27. listopada, czwartek
39,99 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej - ul. Londzina 57
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł
Odbiór osobisty w Krakowie - ul. Podwale 1
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł

Produkty od autora: