Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta
(okładka miękka)
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Liczba stron: | 366 |
Opis
Nie dziw się, że klient reaguje jak kupiec, skoro ty zachowujesz się jak sprzedawca.
W psychologii sprzedaży roi się od samozwańczych guru proponujących mniej lub bardziej wyrafinowane techniki sprzedawania i wywierania wpływu na klienta. Metody te z wiedzą naukową nie mają wiele wspólnego, a i ich skuteczność pozostawia wiele do życzenia (kto z nas nie zbył telemarketera dzwoniącego z ofertą bezkonkurencyjnego ubezpieczenia albo fantastycznej oferty telewizji kablowej?).
Paweł Fortuna, doświadczony psycholog biznesu i trener, pokazuje, że skuteczna komunikacja z klientem wcale nie musi polegać na manipulacji. Zamiast wyświechtanych trików i sztuczek proponuje sprzedawcom grę w białe szachy sprzedaż etyczną i świadomą, wspólne z klientem poszukiwanie najlepszych rozwiązań. Sprzedaż bez sprzedawania oznacza realizację w przestrzeni handlu takich wartości jak uczciwość i prawda, działanie pozbawione manipulowania i ukrytych intencji, a także sposób na tworzenie społeczności zadowolonych klientów.
Sprzedaż bez sprzedawania jest książką wyjątkową pod co najmniej czterema względami. Po pierwsze, stanowi przegląd palących i realnych problemów, z jakimi spotykają się wszyscy przedsiębiorcy, bez względu na rodzaj biznesu, jakim się zajmują. Po drugie, autor nie zadowala się jedynie stworzeniem rzetelnego opisu zagrożeń i dylematów, lecz także przedstawia własne propozycje ich rozwiązań, z precyzyjnymi wskazówkami co i jak należy robić. Po trzecie, jego porady są ugruntowane w solidnej wiedzy na temat psychologicznych mechanizmów funkcjonowania człowieka w organizacji, co chroni nas czytelników przed merytorycznymi nadużyciami, jakie pojawiają się (zbyt) często w poradnikach, a które wywołane są wybujałą fantazją piszących albo wręcz brakiem wiedzy. I wreszcie po czwarte, książka jest napisana w sposób zrozumiały (co wciąż jest wyjątkiem w polskim piśmiennictwie naukowym), a na dodatek ze swadą i humorem. Wymienić można chociażby iście mistrzowski styl, w jakim pokazane są przykłady działania Systemu 1 i Systemu 2 w codzienności działań sprzedażowych. Sądzę że prof. Kahneman mógłby śmiało posiłkować się nimi w swoich wystąpieniach.
Z recenzji prof. dr. hab. Rafała Ohme
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 756639 |
Tytuł | Sprzedaż bez sprzedawania. Psychologia dobrego wpływu na klienta |
Autor | Paweł Fortuna |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Język wydania | polski |
Język oryginału | polski |
Liczba stron | 366 |
Data premiery | 2018-03-07 |
Rok wydania | 2018 |
Wymiary produktu [mm] | 205 x 145 x 18 |
Okładka | okładka miękka |
Waga Produktu [kg] | 0.45 |
Cena detaliczna | 59,00 zł |
Nasza cena | 53,29 zł |
Recenzje
Dostawa








Polecane Kategorie
Bestsellery
- Oblicza epok 1.2. Język polski. Podręcznik. Liceum i technikum. Zakres podstawowy i rozszerzony
- Ponad słowami 1. Podręcznik do języka polskiego dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy i rozszerzony. Część 2
- Repetytorium. Podręcznik do szkół ponadpodstawowych. Matura 2023. Poziom podstawowy i rozszerzony. Zestaw Ucznia
- Ten drugi. Książę Harry
- Skarb. Rodzina Monet. Tom 1
- Repetytorium język angielski LO ZP i ZR + eBook