Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
(okładka miękka)
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Liczba stron: | 424 |
Serie: | Seria kreatywna |
Opis
Nawyki są głęboko zakorzenione w podświadomości każdego z nas. Bez przerwy przeglądamy Instagram, nałogowo palimy papierosy, co chwila znajdujemy nieodpowiednich partnerów, ścielimy łóżko każdego poranka. Jak to się dzieje? Kieruje nami siła nawyku, zgodnie z powiedzeniem powodując, że przyzwyczajenie staje się naszą drugą naturą. Ale przecież wcale nie musi tak być! Książka autorstwa Charlesa Duhigga uświadamia nas, że wyrabiając sobie nowe nawyki lub zmieniając już istniejące każdy z nas może odmienić swoje życie. Zmiany te mogą wpływać na funkcjonowanie nie tylko jednostek, ale i grup zawodowych, firm, społeczeństw, a nawet państw. W końcu od dawna badania nad mechanizmami nawykowymi pomagają przedsiębiorstwom w pozyskaniu klientów oraz usprawnianiu wewnętrznego funkcjonowania. W publikacji znajdują się przekonujące przykłady, np. kobiety, która z bezrobotnej alkoholiczki zmieniła się w wolną od nałogów kobietę sukcesu, czy pływaka Michaela Phelpsa, który płynąc na oślep wygrał zawody. „Siła nawyku” została sprzedana w liczbie przekraczającej milion egzemplarzy oraz doczekała się 31 tłumaczeń.
Charles Duhigg to amerykański dziennikarz śledczy, który zdobył wiele nagród. Poza współpracą z największymi czasopismami, zajmuje się również literaturą faktu. Co prawda studiował historię, jednak to właśnie dziennikarstwo przyniosło mu światowy rozgłos. Wraz z grupą innych reporterów zdobył Nagrodę Pulitzera, przyznaną za serię artykułów o praktykach biznesowych wielkich korporacji. Autor dotarł do wielu czytelników również dzięki niesamowitym poradnikom, które zyskały dużą popularność na całym świecie. Przy pomocy krótkich tekstów i prostych ilustracji w bardzo przejrzysty sposób przekazuje wiedzę na temat mechanizmów wpływających na ludzkie zachowanie. Korzystając z badań współczesnych naukowców oraz pobudzających wyobraźnię przykładów, w ciekawy sposób przedstawia nawet najbardziej złożoną tematykę.
"Siła nawyku" jest oferowana przez Dom Wydawniczy PWN, który wywodzi się z dawnego Wydawnictwa Naukowego PWN. Wydawca stawia obecnie głównie na literaturę popularnonaukową i literaturę podróżniczą. Jego głównym zadaniem jest przekazywanie czytelnikom nowoczesnej wiedzy naukowej, opracowanej w ciekawej formie. Oferta tego wydawnictwa jest polecana wszystkim osobom, poszukującym szczegółowych informacji z różnych dziedzin współczesnej nauki. Umożliwia znalezienie dokładnych wyjaśnień nowych odkryć, dotyczących psychologii, ekonomii, biologii, medycyny, astronomii lub historii.
Klienci, których interesował ten produkt, oglądali również:
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 361658 |
Tytuł | Siła nawyku. Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie |
Autor | Charles Duhigg |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Język wydania | polski |
Język oryginału | angielski |
Liczba stron | 424 |
Data premiery | 2013-04-03 |
Rok wydania | 2013 |
Wymiary produktu [mm] | 205 x 145 |
Okładka | okładka miękka |
Waga Produktu [kg] | 0.37 |
Cena detaliczna | 54,00 zł |
Nasza cena | 44,23 zł |
Powiązane tematy: | Dzień Matki 2023, Książki relaksacyjne |
Serie: | Seria kreatywna |
Recenzje
Dostawa








Polecane Kategorie
Bestsellery
Polecane Poradniki i albumy
- Atomowe nawyki. Drobne zmiany, niezwykłe efekty
- Kuracja życia metodą dr Clark
- Odwaga bycia nielubianym. Japoński fenomen, który pokazuje, jak być wolnym i odmienić własne życie
- Bogaty ojciec, biedny ojciec
- Pakiet: dr Clark: Kuracja życia / Profilaktyka i leczenie wszystkich chorób nowotworowych / Przepisy i porady zdrowotne
- Zdrowie człowieka w niezdrowym świecie