Xi
Ponad 100 000 książek i gier
Dużo promocji
Tania i szybka wysyłka
14 dni na zwrot

Droga Szamana

 (20 produktów)

Arabska kochanka. Arabska saga. Tom 12

(okładka miękka)

26,97 42,00 zł −36%
Wysyłka 24 godziny

Mądry, że f*ck

(okładka miękka)

5/5
29,32 39,99 zł −27%
Wysyłka 24 godziny

Nowy początek. Droga Szamana. Etap 6

(okładka miękka)

29,32 39,99 zł −27%
Wysyłka 24 godziny

Angielski w tłumaczeniach. Business cz. 1-3 w.3

(okładka miękka)

82,80 124,90 zł −34%
Wysyłka 24 godziny

Pistolet ze światłem i dźwiękiem 23cm

22,82 26,11 zł −13%
Wysyłka 2 dni robocze

Zamek Widmo. Droga Szamana. Etap 4

(okładka miękka)

5/5
36,21 39,99 zł −9%
Wysyłka 2 dni robocze

Książeczka edukacyjna Nauka liczenia

9,09 13,06 zł −30%
Wysyłka 24 godziny

Początek. Droga Szamana. Etap 1

(okładka miękka)

29,32 39,99 zł −27%
Wysyłka 24 godziny

Pistolet ze światłem i dźwiękiem 26cm

35,23 56,78 zł −38%
Wysyłka 24 godziny

Gambit Kartosa. Droga Szamana. Etap 2

(okładka miękka)

29,32 39,99 zł −27%
Wysyłka 24 godziny

Tajemnica Mrocznego Lasu. Droga Szamana. Etap 3

(okładka miękka)

29,32 39,99 zł −27%
Wysyłka 24 godziny

Gambit Kartosa. Droga Szamana. Etap 2

(okładka miękka)

29,32 39,99 zł −27%
Wysyłka 24 godziny

Twórczość operowa Stanisława Moniuszki

(okładka miękka)

18,62 25,00 zł −26%
Wysyłka 24 godziny

Układanka 192 elementów

37,90 60,27 zł −37%
Wysyłka 24 godziny

Segregator A4 4 ringi Anekke 16100302

28,05 39,90 zł −30%
Wysyłka 2 dni robocze

Pistolet ze światłem i dźwiękiem 16cm 160608 mix Cena za

15,51 17,22 zł −10%
Wysyłka 2 dni robocze

Wieża sorter 15 elementów

41,53 66,37 zł −37%
Wysyłka 24 godziny

Czołg na radio 160578 mix

41,04 47,18 zł −13%
Wysyłka 2 dni robocze

Flamastry STABILO Pen 68 pastel etui 8 szt. 68/8-01

27,31 31,58 zł −14%
Wysyłka 2 dni robocze

Ćwiczenie ortograficzne dla klas I-II

(okładka miękka)

5,60
Wysyłka 2 dni robocze

Droga Szamana

"Droga Szamana" to cykl powieści, których akcja rozgrywa się w Barlionie, wirtualnym świecie pełnym potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek, wielkich walk i rozgrywek dyplomatycznych. Gracze, uczestniczący w świecie Barliony, przez całe miesiące zamknięci są w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu. W zamian za to levelowują  swoje postacie i zdobywają kolejne osiągnięcia. W tym wirtualnym świecie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu.

Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary – ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym świecie. Jednym z nich jest główny bohater cyklu "Droga Szamana" - Dmitrij Machan, skazany na osiem lat więzienia i odpracowujący je w Barlionie.

Autor cyklu, Wasilij Michajłowicz Machanienko, urodził się w 1981 roku w Rosji. Ukończył studia na wydziale fizyki i matematyki w Biełogrodzie, następnie pracował w Moskwie w branży IT. Swoją pierwszą książkę o perypetiach Szamana i jego towarzyszy, opublikow­ał w 2012 roku na stronie Samizdat. Dała ona początek całej serii, która liczy obecnie siedem tytułów i jest tłumaczona na angielski, niemiecki, czeski, koreański i polski.

W Polsce cykl publikuje Wydawnictwo Insiginis, tłumaczeniem zajmują się Joanna Darda-Gramatyka i Gabriela Sitkiewicz.

Dotychczas ukazały się na rynku polskim:

- "Droga Szamana. Etap 1. Początek" - Dmitrij został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczących życia więźniów – ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy.

- "Droga Szamana. Etap 2. Gambit Kartosa" - Dmitrij Machan musi radzić sobie jako Szaman, na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry.

- "Droga Szamana. Etap 3. Tajemnica Mrocznego Lasu" - Szaman doczekał się wreszcie ponownego procesu, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Mógłby się teraz nie wychylać i cieszyć względną wolnością do końca odsiadki. Jednak Szamana nic nie powstrzyma… Szybko zostaje przywódcą klanu i zabiera pięćdziesięciu najlepszych graczy kontynentu, by odkryć tajemnice Mrocznego Lasu.

- "Droga Szamana. Etap 4. Zamek Widmo" - głównym celem każdego przywódcy jest pozyskanie bazy operacyjnej nie do zdobycia. Machan, Szaman Najwyższy, przyjmuje propozycję Imperatora, by unicestwić armię Upiorów. Pozornie zwyczajna misja daje początek niespodziewanej lawinie wydarzeń.

Ładowanie...