Rycerz, który nie chciał walczyć wyd. 2
(okładka twarda)
Znasz ten produkt? Podziel się opinią i zgarnij 100 zł!Wydawnictwo: | Wydawnictwo Amber |
Liczba stron: | 32, 40 |
Serie: | Przyjazna Łapka |
Kup w zestawie:
Opis
Jak pokonać smoka?
Czy wystarczy mu poczytać?
Leoś łagodnym był rycerzem
i bardzo dobre serce miał.
Inni rycerze chcieli walczyć,
on ciągle tylko czytać chciał.
Najmniejszej muchy by nie skrzywdził.
Dobry i miły był dla każdego.
Rodzice mówili:
Rycerz ma WALCZYĆ!
Lecz on nie bardzo wiedział, dlaczego.
Kiedy rodzice wyprawiają Leosia, by walczył ze smokiem, dają mu miecz i tarczę, a on zabiera ze sobą też mnóstwo książek...
Pięknie rymowana i ilustrowana, zabawna i pełna przygód książka o mocy i radości czytania, wydana w 20 krajach.
Klienci, których interesował ten produkt, oglądali również:
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 2845434 |
Tytuł | Rycerz, który nie chciał walczyć wyd. 2 |
Autor | Docherty Helen, Docherty Thomas |
Wydawnictwo | Wydawnictwo Amber |
Język wydania | polski |
Język oryginału | angielski |
Liczba stron | 32, 40 |
Data premiery | 2018-05-08 |
Rok wydania | 2018, 2020 |
Wymiary produktu [mm] | 250 x 276 |
Okładka | Twarda |
Cena detaliczna | 32,80 zł |
Nasza cena | 15,10 zł |
Serie: | Przyjazna Łapka |
Recenzje
Najczęściej kupowane razem:
Dostawa





Polecane Kategorie
Bestsellery
- Jesteś ważny, Pinku! Książka o poczuciu własnej wartości
- Kocham Czytać. Seria logopedyczna. Pakiet 18 zeszytów
- Pucio w mieście. Zabawy językowe dla młodszych i starszych dzieci. Uczę się mówić
- La Cucaracha
- To jest chemia 2. Chemia organiczna. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy.
- Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie
Polecane Książki dla dzieci
- Uczuciometr inspektora Krokodyla. Poznaj, zmierz i kontroluj swoje uczucia
- Feluś i Gucio poznają emocje
- Jesteś kimś wyjątkowym. Relaksacje dla dzieci
- Self-Regulation. Opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę
- Rok na placu budowy
- Czytam sylabami. Ćwiczenia dla dzieci uczących się czytać