Projektowanie gier - Podstawy. Wyd II. HELION
Znasz ten produkt? Podziel się opinią i zgarnij 100 zł!Wydawnictwo: | Helion |
Opis
Sprawdź, jak zrealizować Twoje najśmielsze marzenia w dziedzinie
gier komputerowych! Jak zaprojektować świat gry oraz postacie biorące w niej udział? Jak skonstruowany jest proces projektowania gry komputerowej? Jak zmierzyć grywalność gry?
Według analityków wartość globalnego rynku gier komputerowych w 2012 roku ma wynieść 68 miliardów dolarów. Robi wrażenie? Jakby tego było mało, roczny wzrost szacowany jest na 10%! Dlatego warto walczyć o każdy procent czy promil tego tortu. Chętnych jest wielu, szanse ma kilku. W dawnych czasach liczył się pomysł, w dzisiejszych sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana. Czynników, które decydują o powodzeniu lub porażce, jest zdecydowanie więcej: pomysł, wykonanie i promocja to tylko niektóre z nich. Najważniejszy jest jednak projekt! To on decyduje o tym, czy znajdziesz inwestorów, a Twoja wizja i marzenia zamienią się w namacalny, ceniony produkt na sklepowej półce.
Dzięki tej książce poznasz wszystkie aspekty związane z projektowaniem gier komputerowych. Dowiesz się, z czego powinien składać się dobry projekt, jak się do niego zabrać i jak go zrealizować. W trakcie lektury niejeden raz zadziwi Cię skomplikowanie i interdyscyplinarność tego procesu. Składa się on z wielu etapów, a na każdym z nich bardzo łatwo o błąd. Poznasz metody definiowania świata gry i jej bohaterów oraz określania ról, jakie gracze będą pełnili w Twoim wirtualnym świecie. Kolejnym, prawdopodobnie najważniejszym elementem, na który autor postara się zwrócić Twoją uwagę, jest grywalność - parametr o decydującym znaczeniu na skali sukcesu. To tylko niektóre tematy poruszane w tej unikatowej książce. Sprawdź spis treści i zobacz, jak szeroki znajdziesz tu zakres informacji! Różnice między grami klasycznymi oraz wideo Etapy procesu projektowania Przygotowywanie koncepcji gry Definiowanie świata gry Rodzaje rozgrywek - kreatywne i ekspresywne Proces projektowania postaci Przygotowywanie fabuły i prowadzenie narracji w grze Rodzaje fabuł Projektowanie interfejsu użytkownika Wykorzystanie efektów dźwiękowych, projektowanie ścieżki dźwiękowej Grywalność Mechanika gier Metody wyważania gier Zasady projektowania poziomów Przegląd gatunków gierPoznaj świat projektantów gier komputerowych!
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 395812 |
Tytuł | Projektowanie gier - Podstawy. Wyd II. HELION |
Autor | Ernest Adams |
Wydawnictwo | Helion |
Cena detaliczna | 149,00 zł |
Nasza cena | 100,16 zł |
Dostawa








Polecane Kategorie
Bestsellery
- Pucio na wsi. Ćwiczenia rozumienia i mówienia dla dzieci. Uczę się mówić
- Polska i Rosja. Sąsiedztwo wolności i despotyzmu
- Piaskownica. Żółw, zielona
- Prolog. Batman Knightfall. Tom 1
- Kocham Czytać. Seria logopedyczna. Pakiet 18 zeszytów
- Polski. Krok po kroku. Podręcznik do nauki języka polskiego dla obcokrajowców
Polecane Informatyka, internet
- Czysty kod. Podręcznik dobrego programisty
- Język C. Szkoła programowania. Naucz się C, a zrozumiesz istotę programowania
- Microsoft Excel 2019 PL. Biblia
- Python. Instrukcje dla programisty
- Opus magnum C++ 11. Programowanie w języku C++
- Storytelling danych. Poradnik wizualizacji danych dla profesjonalistów