Principles of Marketing. Global Edition
Wydawnictwo: | Pearson |
Opis
For principles of marketing courses that require a comprehensive text. Learn how to create value through customer connections and engagement In a fast-changing, increasingly digital and social marketplace, it's more vital than ever for marketers to develop meaningful connections with their customers. Principles of Marketing helps students master today's key marketing challenge: to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands an integral part of their daily lives. To help students understand how to create value and build customer relationships, Kotler and Armstrong present fundamental marketing information within an innovative customer-value framework. Thoroughly revised to reflect the major trends impacting contemporary marketing, the 18th Edition is packed with stories illustrating how companies use new digital technologies to maximise customer engagement and shape brand conversations, experiences, and communities.
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 3055171 |
Tytuł | Principles of Marketing. Global Edition |
Autor | Philip Kotler, Gary Armstrong |
Wydawnictwo | Pearson |
Rok wydania | 2020 |
Cena detaliczna | 401,65 zł |
Nasza cena | 346,39 zł |
Recenzje
Dostawa








Polecane Kategorie
Bestsellery
- Oblicza epok 1.2. Język polski. Podręcznik. Liceum i technikum. Zakres podstawowy i rozszerzony
- Ponad słowami 1. Podręcznik do języka polskiego dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy i rozszerzony. Część 2
- Repetytorium. Podręcznik do szkół ponadpodstawowych. Matura 2023. Poziom podstawowy i rozszerzony. Zestaw Ucznia
- Ten drugi. Książę Harry
- Skarb. Rodzina Monet. Tom 1
- Repetytorium język angielski LO ZP i ZR + eBook