Tactic
Tactic
Tactic to fiński producent znanych na całym świecie gier planszowych, działający na rynku od ponad 50 lat. Firma słynie ze swoich innowacyjnych, oryginalnych i fascynujących gier i zabawek wysokiej jakości, które trafiły do serc milionów rodzin w wielu krajach. Fabryka gier mieści się w mieście Pori - to właśnie tam tworzy się prawie pięć milionów gier planszowych rocznie.
Grupa Tactic jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się europejskich przedsiębiorstw, które obok projektowania gier planszowych, zajmuje się także tworzeniem gier przeznaczonych do zabawy na świeżym powietrzu. Produkty firmy sprzedawane są w ponad 70 państwach, zdobywając cały czas coraz więcej popularności.
W portfolio producenta znajdują się m.in. artykuły takie jak:
różnego rodzaju gry dla dzieci,
gry podróżne,
gry karciane,
gry plenerowe,
gry strategiczne,
zabawki,
książki,
zestawy iluzjonistyczne,
zestawy do prac ręcznych,
puzzle,
quizy,
breloki.
Bogata oferta sprawia, że grono osób zainteresowanych produktami wydawnictwa Tactic stale się poszerza. Misją firmy jest pomaganie rodzinom i przyjaciołom w spędzaniu wspólnie owocnego czasu, a także dostarczanie dobrze rozumianej rozrywki graczom w każdym wieku. Oprócz klasycznych i tradycyjnych gier, producent proponuje także wyjątkowe, innowacyjne, kreatywne zabawy rozwijające wyobraźnię, zręczność i logiczne myślenie zarówno u dzieci, jak i u dorosłych. Rodzinna gra w kalambury, plenerowe zawody sportowe, quiz poszerzający wiedzę o świecie, poker, domino czy zabawa w iluzjonistę - wszystko to jest na wyciągnięcie ręki dzięki działalności firmy Tactic.
Nie bez powodu produkty Tactic wyróżnione zostały tytułem Dobra Marka 2020 - Jakość, Zaufanie, Renoma. Konkurs ten zorganizowany został przez Redakcje Forum Biznesu we współpracy z Biznes Trendy. Nagrodę przyznano na podstawie badań aktywności, wartości oraz rozpoznawalności brandów. O wyróżnieniu zdecydowały przede wszystkim pozycja rynkowa marki, wysoka jakość oferowanych produktów, a także stopień zaufania i zadowolenia konsumentów.