NPoznaj świat Neuroshimy!
Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
Proste zasady, głębia rozgrywki
Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak.
Neuroshima HEX 3.0: neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha.
Najemnicy z Alabamy: najemnicy z Alabamy to wolni strzelcy, którzy mogą wspomóc dowolną armię.
Piękne ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji
Zagadki solo; do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami dzięki którym możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!
Minimalizujemy losowość : specjalna reguła zmniejszająca losowość dociągu, reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 gracz
Lepsza jakość : w tym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm)
Zawartość:
1 plansza
35 żetonów armii Posterunku,
35 żetonów armii Molocha,
35 żetonów armii Hegemonii,
35 żetonów armii Borgo,
8 znaczników armii,
8 znaczników ran,
4 liczniki obrażeń,
55 kart z hexogłówkami,
1 instrukcja