Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić
(okładka miękka)
Znasz ten produkt? Podziel się opinią i zgarnij 100 zł!Wydawnictwo: | MT Biznes |
Liczba stron: | 206 |
Opis
Książka rozwiewająca często spotykane mity o zakładaniu działalności gospodarczej. Tytułowy mit przedsiębiorczości to łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy w firmie, może z sukcesem taką firmę prowadzić. Autor przeprowadza czytelnika przez wszystkie etapy istnienia przedsiębiorstwa, fazę zarodkową, fazę rozkwitu i dojrzałość, do której dochodzą tylko nieliczni. Radzi, jak korzystać z doświadczenia sieci franczyzowych (chociaż niekoniecznie budować firmę przy ich pomocy). Pokazuje również różnice między pracą we własnej firmie, a pracą nad własną firmą. Michael Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych „E-Myth” oraz założycielem firmy, która pomogła już 25 000 przedsiębiorców. Organizowane przez niego wykłady przyciągają tysiące właścicieli przedsiębiorstw na całym świecie, podczas których chętnie dzieli się wnioskami wynikającymi ze swojego wieloletniego doświadczenia.
Klienci, których interesował ten produkt, oglądali również:
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 488167 |
Tytuł | Mit przedsiębiorczości. Dlaczego większość małych firm upada i jak temu zaradzić |
Autor | Gerber Michael E. |
Wydawnictwo | MT Biznes |
Język wydania | polski |
Język oryginału | angielski |
Liczba stron | 206 |
Data premiery | 2015-03-27 |
Rok wydania | 2015 |
Wymiary produktu [mm] | 233 x 11 x 157 |
Okładka | Miękka |
Cena detaliczna | 44,90 zł |
Nasza cena | 28,63 zł |
Recenzje
Najczęściej kupowane razem:
Dostawa





