Marketing w.2020
(okładka miękka ze skrzydełkami, broszurowamiękka)
Znasz ten produkt? Podziel się opinią i zgarnij 100 zł!Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy Rebis |
Liczba stron: | 848 |
Kup w zestawie:
Opis
To najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie słynnego podręcznika, który zyskał ogromną popularność na całym świecie. Wyjątkowe dzieło dwóch znakomitych autorów od ponad czterdziestu lat uczy, a także ciągle wzbudza emocje nowych odbiorców. To wydanie zostało opracowane na podstawie uzupełnionej oraz wzbogaconej czternastej edycji amerykańskiej z 2011 r. Ta wersja jest wszechstronnym i aktualnym podręcznikiem, który uwzględnia zmiany, jakie zaszły we współczesnych firmach oraz w gospodarce. Uwzględnia wyzwania, towarzyszące kryzysowi gospodarczemu.
Książka podejmuje zagadnienia składające się na nowoczesne zarządzanie marketingowe, typowe dla XXI w. Obejmuje utrzymywanie poprawnych relacji z klientami, budowanie strategii i planów. Bierze pod uwagę nowe ustalenia badawcze oraz określanie efektów działań. Pomaga w opracowywaniu ofert rynkowych, a także w dostarczaniu i komunikowanie wartości. To podręcznik tworzenia długotrwałego wzrostu, który łączy zagadnienia teoretyczne z ich praktycznym wykonaniem. Książka została dodatkowo uzupełniona o wiele przykładów, zaczerpniętych z prawdziwych wydarzeń oraz z codziennego życia. Przeznaczona jest nie tylko dla studentów, ale także dla osób zajmujących się sprzedażą profesjonalnie.
Ten niezwykły podręcznik napisał Philip Kotler, naukowiec doradzający wielu ogromnym firmom. Z jego wiedzy skorzystały IBM, Ford, a także Bank of America. Jest profesorem Kellog School of Management. Opublikował ponad sto artykułów, a jego działalność była wielokrotnie nagradzana. Najnowsze wydanie książki tego naukowca opracował Kevin Lane Keller.
Rebis oferuje wiele kryminałów, thrillerów, horrorów, powieści fantasy, poradników, a także książek dla dzieci i młodzieży. To jedno z najważniejszych wydawnictw w Polsce, działające od 1990 r. Zdobyło wiele nagród, a w 2009 r. uzyskało tytuł Wydawcy Roku. Rebis kieruje swoją ofertę do bardzo różniących się od siebie odbiorców, od wielu lat pomagając w rozwijaniu ich zainteresowań. Stawia również na wykorzystywanie nowoczesnych technologii. Oferuje książki w wersji papierowej, a także w wersji elektronicznej, docierając do odbiorców polskich oraz zagranicznych.
Klienci, których interesował ten produkt, oglądali również:
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 2890343 |
Tytuł | Marketing w.2020 |
Autor | Kotler Philip, Keller Kevin Lane |
Wydawnictwo | Dom Wydawniczy Rebis |
Język wydania | polski |
Język oryginału | angielski |
Liczba stron | 848 |
Data premiery | 2012-10-10 |
Rok wydania | 2020 |
Wymiary produktu [mm] | 216 x 276 |
Okładka | Miękka ze skrzydełkami, Broszurowa |
Okładka | Miękka |
Cena detaliczna | 119,00 zł |
Nasza cena | 78,45 zł |
Recenzje
Najczęściej kupowane razem:
Dostawa





