81,59 

Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy

praca zbiorowa

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekCzytaj więcej

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Data premiery: 2023-01-27
  • Okładka: miękka
  • Liczba stron: 522
  • Wymiary: 235 x 165 x 28
Dodano do koszyka

Udostępnij produkt

Wstaw link na:
lub skopiuj link

Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów podyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.

Podręcznik przedstawia przede wszystkim sposób kształtowania strategii marketingowej. Ukazano także zagadnienia związane ze stosowaniem marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, zarządzaniem działalnością marketingową, skutecznością i efektywnością marketingu. Zawiera zarówno wiedzę ugruntowaną, wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę nową, wypracowaną w ostatnich latach (zwłaszcza w obszarze marketingu internetowego).

Każdy rozdział zawiera syntetyczne wprowadzenie, kluczowe pojęcia, zasadnicze tematy merytoryczne, praktyczny blok „Z praktyki rynkowej”, moduł „Zdaniem eksperta” zawierający wypowiedzi wybitnych praktyków gospodarczych, dylematy decyzji rynkowych oraz zadania. Podręcznik zawiera wiele tabel, rysunków i zestawień. Treść jest przedstawiona w atrakcyjny sposób (student friendly). W przypisach czytelnik znajdzie nawiązanie do żargonowych określeń z dziedziny marketingu.

Czytelnik otrzymuje nowoczesny, bogaty tematycznie i atrakcyjnie opracowany podręcznik marketingu.

Autorzy: Marcin Awdziej, Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska, Karolina Małagocka, Grzegorz Mazurek, Paweł de Pourbaix, Jolanta Tkaczyk

Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
3323558
Tytuł
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Autor
praca zbiorowa
Wydawnictwo
Język
polski
Język oryginału
polski
Liczba stron
522
Typ okładki
miękka
Wydanie
1
Data premiery
2023-01-27
Rok wydania
2023
Kraj pochodzenia
Polska
Wymiary
235 x 165 x 28
Waga
0.86 kg
Wysokość
165 mm
Długość
235 mm
Głębokość
28 mm
Nasza cena
81,59 zł
Zobacz więcej
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i produktów
Informacje o producencie
Pełna nazwa producenta
„POLTEXT” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Adres pocztowy
02-230 Warszawa ul. Jutrzenki 118
Email
wydawnictwo@poltext.com.pl
Kraj pochodzenia produktu
Polska
Osoba odpowiedzialna w UE
Nazwisko lub nazwa podmiotu
„POLTEXT” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Adres pocztowy
02-230 Warszawa ul. Jutrzenki 118
Email
wydawnictwo@poltext.com.pl
Zobacz więcej
Bądź pierwszy!
Twoja recenzja produktu “Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy” będzie bardzo przydatna dla innych użytkowników.
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,49 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Automaty
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
5,99 zł
InPost Kurier
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
15,49 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier GLS
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Pickup Żabka i inne
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
14,49 zł Pobranie 6,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 199,00 zł
11,99 zł
DPD Kurier
data dostawy 22. listopada, sobota
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
15,99 zł Pobranie 5,50 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 22. listopada, sobota
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
InPost International
data dostawy 28. listopada, piątek
39,99 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej - ul. Londzina 57
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
0,00 zł
Odbiór osobisty w Krakowie - ul. Podwale 1
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
0,00 zł