Marketing Premium (Dominika Trawka) - tantis.pl
Xi

Marketing Premium

Dominika Trawka

(okładka twarda)

Wydawnictwo: Onepress
Liczba stron: 176

SUPER CENA

Cena detaliczna: 49,00 zł

31,39 zł

Zamów do 15:00, aby otrzymać jutro
InPost Paczkomat® 24/7 12,99 zł
Kurier DPD 12,99 zł
DPD - Odbiór w Punkcie 12,99 zł
Kurier InPost 14,99 zł
Orlen Paczka 8,99 zł
Pocztex Kurier 10,99 zł
Pocztex - punkty odbioru 10,99 zł

Najniższa cena: 29,99 zł

Opis

Poznaj świat marek luksusowych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i towarów należących do segmentu premium. To dobra wiadomość dla producentów, eksporterów i usługodawców chcących trafić ze swoją ofertą do zamożnego klienta. Pytanie brzmi: jak to zrobić? Czy użyć tych samych strategii marketingowych, które sprawdzają się w przypadku marek masowych? Co dziś przekonuje coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie działania podejmują marki, które odnoszą sukcesy na rynku dóbr luksusowych? W jakim kierunku zmierza ten rynek oraz jak komunikują się marki w coraz szybciej zmieniających się okolicznościach? Odpowiedzi na powyższe pytania znajdziesz w tej książce, będącej wynikiem wnikliwej obserwacji zmian, jakie zachodzą dziś na rodzimym rynku.
Dostęp do informacji, które pomagałyby menadżerom i właścicielom firm z sektora dóbr luksusowych podejmować skuteczne decyzje, wciąż jest ograniczony. Książka Dominiki Trawki wypełnia tę lukę - to publikacja poświęcona wyłącznie zagadnieniu komunikacji marek luksusowych i tych z segmentu premium. Przedstawiciele agencji, domów mediowych i marketerzy znajdą tutaj dawkę wiedzy i inspiracji - zestawienie najcenniejszych przedsięwzięć i najlepszych praktyk. Z kolei entuzjastom marek z wyższej półki ta pozycja pozwoli zapoznać się z ciekawymi inicjatywami, które pomogą im stać się bardziej świadomymi konsumentami.
W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań. Publikację uzupełniają wypowiedzi ekspertów oraz przedstawicieli firm z branży produktów i usług premium.

Dane szczegółowe

Identyfikator produktu 935905
Tytuł Marketing Premium
Autor Dominika Trawka
Wydawnictwo Onepress
Język wydania polski
Język oryginału polski
Liczba stron 176
Data premiery 2019-11-19
Rok wydania 2019
Wymiary produktu [mm] 20
Okładka okładka twarda
Waga Produktu [kg] 0.43
Cena detaliczna 49,00 zł
Nasza cena 31,39 zł

Recenzje

/5
Jak działają recenzje?

DODAJ RECENZJĘ:

oceń produkt:


Dostawa

czas dostawy
koszt
za pobraniem
InPost Paczkomat® 24/7
czas dostawy
23. marca, czwartek
przedpłata
12,99 zł bezpłatna dostawa od 249,00 zł
pobranie
Niedostępne
Kurier DPD
czas dostawy
23. marca, czwartek
przedpłata
12,99 zł bezpłatna dostawa od 299,00 zł
pobranie
17,99 zł
DPD - Odbiór w Punkcie
czas dostawy
23. marca, czwartek
przedpłata
12,99 zł bezpłatna dostawa od 249,00 zł
pobranie
Niedostępne
Kurier InPost
czas dostawy
23. marca, czwartek
przedpłata
14,99 zł bezpłatna dostawa od 299,00 zł
pobranie
Niedostępne
Orlen Paczka
czas dostawy
23. marca, czwartek
przedpłata
8,99 zł bezpłatna dostawa od 249,00 zł
pobranie
Niedostępne
Pocztex Kurier
czas dostawy
23. marca, czwartek
przedpłata
10,99 zł bezpłatna dostawa od 299,00 zł
pobranie
15,99 zł
Pocztex - punkty odbioru
czas dostawy
23. marca, czwartek
przedpłata
10,99 zł bezpłatna dostawa od 249,00 zł
pobranie
Niedostępne
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej
czas dostawy
23. marca, czwartek
przedpłata
0,00 zł
pobranie
Niedostępne
Ładowanie...