Szukany produkt jest niedostępny - może podobny produkt?
Marketing
(okładka miękka)
Wydawnictwo: | Rebis |
Liczba stron: | 848 |
Opis
To najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie słynnego podręcznika, który zyskał ogromną popularność na całym świecie. Wyjątkowe dzieło dwóch znakomitych autorów od ponad czterdziestu lat uczy, a także ciągle wzbudza emocje nowych odbiorców. To wydanie zostało opracowane na podstawie uzupełnionej oraz wzbogaconej czternastej edycji amerykańskiej z 2011 r. Ta wersja jest wszechstronnym i aktualnym podręcznikiem, który uwzględnia zmiany, jakie zaszły we współczesnych firmach oraz w gospodarce. Uwzględnia wyzwania, towarzyszące kryzysowi gospodarczemu.
Książka podejmuje zagadnienia składające się na nowoczesne zarządzanie marketingowe, typowe dla XXI w. Obejmuje utrzymywanie poprawnych relacji z klientami, budowanie strategii i planów. Bierze pod uwagę nowe ustalenia badawcze oraz określanie efektów działań. Pomaga w opracowywaniu ofert rynkowych, a także w dostarczaniu i komunikowanie wartości. To podręcznik tworzenia długotrwałego wzrostu, który łączy zagadnienia teoretyczne z ich praktycznym wykonaniem. Książka została dodatkowo uzupełniona o wiele przykładów, zaczerpniętych z prawdziwych wydarzeń oraz z codziennego życia. Przeznaczona jest nie tylko dla studentów, ale także dla osób zajmujących się sprzedażą profesjonalnie.
Ten niezwykły podręcznik napisał Philip Kotler, naukowiec doradzający wielu ogromnym firmom. Z jego wiedzy skorzystały IBM, Ford, a także Bank of America. Jest profesorem Kellog School of Management. Opublikował ponad sto artykułów, a jego działalność była wielokrotnie nagradzana. Najnowsze wydanie książki tego naukowca opracował Kevin Lane Keller.
Rebis oferuje wiele kryminałów, thrillerów, horrorów, powieści fantasy, poradników, a także książek dla dzieci i młodzieży. To jedno z najważniejszych wydawnictw w Polsce, działające od 1990 r. Zdobyło wiele nagród, a w 2009 r. uzyskało tytuł Wydawcy Roku. Rebis kieruje swoją ofertę do bardzo różniących się od siebie odbiorców, od wielu lat pomagając w rozwijaniu ich zainteresowań. Stawia również na wykorzystywanie nowoczesnych technologii. Oferuje książki w wersji papierowej, a także w wersji elektronicznej, docierając do odbiorców polskich oraz zagranicznych.
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 2890343 |
Tytuł | Marketing |
Autor | Philip Kotler, Kevin Lane Keller |
Wydawnictwo | Rebis |
Język wydania | polski |
Język oryginału | angielski |
Liczba stron | 848 |
Data premiery | 2012-10-10 |
Rok wydania | 2020 |
Wymiary produktu [mm] | 27 |
Okładka | okładka miękka |
Waga Produktu [kg] | 2.08 |
Cena detaliczna | 119,00 zł |
Nasza cena | 82,79 zł |
Recenzje
Książka tłumacząca w 100% czym jest marketing i jak go używać w biznesie. Jest sensowna i każdy ją zrozumie. Można ją śmiało nazwać biblią marketingu dla każdego laika jak i również dla doktorów i profesorów.
Bardzo pomagała mi podczas pisania mojej pracy magisterskiej w zeszłym roku, właśnie na temat wykorzystania social media przez firmy w celach marketingowych. Po studiach, jestem zszokowana jak łatwo i w otwarty sposób można przedstawić, tak pomocna na codzień wiedzę i to w takiej ilości.
Na początku nie byłam skłonna wydawać pieniędzy na kolejną pozycje w mojej kolekcji książek o marketingu, która znajduje się na półce, ale na prawdę, polecam ją zarówno laikom jak i osobom chcącym się „poduczyć” siły reklamy i marketingu w XXI wieku. Według mnie jest ona również idealna dla osób, które chcą się dowiedzieć jak zmienia się era mediów społecznościowych, jak zmienia się cały marketing i jak wielkie korzyści można czerpać korzystając z kanałów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram czy YouTube.
Nie żałuję, że zakupiłam tą książkę, a co więcej, na pewno zakupie więcej pozycji Philipa Kotlera.
Książka na prawdę jest warta swojej ceny, czy przed przecena czy też po niej.
Jeszcze się zastanawiasz czy ją kupić?! Moja odpowiedź brzmi TAK KUPUJ, a nie będziesz żałować!!
Dostawa








Polecane Kategorie
Bestsellery
- Eurobusiness - Eurobiznes
- Biologia na czasie 2. Podręcznik dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy
- Atomowe nawyki. Drobne zmiany, niezwykłe efekty
- Opowieści o tym, co w życiu ważne
- Harry Potter. Tom 1-7. Wydanie z okładkami Jonny'ego Duddle'a
- Kocham Czytać. Seria logopedyczna. Pakiet 18 zeszytów