Xi
moja lista
zaloguj
koszyk (0) | 0,00 PLN

Marketing 4.0. Era cyfrowa

Philip Kotler jest amerykańskim ekonomistą oraz honorowym profesorem Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management w Northwestern University – jednej z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. To także autor i współautor podręczników i opracowań w tej dziedzinie, a tym samym wybitnym autorytetem w dziedzinie marketingu. W książce „MarketiCzytaj więcej

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Data premiery: 2017-10-13
  • Okładka: miękka
  • Liczba stron: 218
  • Wymiary: 232 x 158 x 11

Philip Kotler jest amerykańskim ekonomistą oraz honorowym profesorem Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management w Northwestern University – jednej z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. To także autor i współautor podręczników i opracowań w tej dziedzinie, a tym samym wybitnym autorytetem w dziedzinie marketingu. W książce „Marketing 4.0. Era cyfrowa” Kotler ponownie łączy siły z Hemawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z czytelnikami sposobami wpływania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi. Autorzy to prawdziwi pionierzy nowego podejścia i zaawansowanych technologii, które pozwalają dowiedzieć się, kim są konsumenci i w jaki sposób podejmują decyzje.

 

„Marketing 4.0. Era cyfrowa” to przystępnie i wnikliwie napisane kompendium wiedzy na temat marketingu internetowego. Książka pozwala zdobyć wiedzę na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur (młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci), zapoznanie się ze świetnie opisanymi przykładami tego, jak tytułowy marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek, a także zredefiniowanie zaangażowanie konsumenta w erze cyfrowej.

 

Jednym z istotnych tematów książki jest tzw. orędownictwo, które jest kolejnym, nowoczesnym etapem na ścieżce prowadzącej do zakupu, złożonej dotychczas z rozbudzenia świadomości, przykucia uwagi, zadawania pytań i działania. Okazuje się bowiem, że opinie naszych znajomych czy bliskich maja ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. Autorzy gruntownie tłumaczą mechanizm działania orędownictwa oraz wyjaśniają, jak do niego zachęcać. Kotler wraz z Kartajayą i Setiawanem prezentują różne strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego, co czyni z „Marketingu 4.0. Ery cyfrowej” świetny podręcznik na temat skutecznych praktyk marketingowych.

 

Żyjemy w czasach wzmożonego postępu technologicznego, który wymaga istotnych zmian w podejściu do wielu spraw, w tym biznesowych. Książka „Marketing 4.0. Era cyfrowa” to bezcenne źródło informacji i pomysłów dla każdego, kto kształtuje nieuchronną cyfrową przyszłość. To książka, która uświadamia, jak powinien wyglądać i funkcjonować marketing przyszłości.

Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
737978
Tytuł
Marketing 4.0. Era cyfrowa
Wydawnictwo
Język wydania
polski
Język oryginału
angielski
Liczba stron
218
Data premiery
2017-10-13
Rok wydania
2017
Wymiary produktu [mm]
232 x 158 x 11
Okładka
okładka miękka
Waga Produktu [kg]
0.37
Długość
230
Głębokość
160
Wysokość
11
Zobacz więcej
Recenzje
5,0/5
5 recenzji
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
RecenzjeNajnowsze
Jak działają recenzje
  • Tobiasz B. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2021-04-26
    Świetna książka, polecam wszystkim. Bardzo dobrze się czyta. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto działa w marketingu.
  • Luiza R. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2021-01-01
     Pozycja obowiązkowa dla każdej osoby która zawodowo jest związana z marketingiem i chce rozwinąć swoje umiejętności. To istna skarbnica wiedzy z poradami praktycznymi, przykładami i ciekawostkami. Czyta się dobrze, bo jest fantastycznie napisana. Nic tylko czerpać wiedzę garściami. Osobiście bardzo mocno polecam/.
  • Agata O. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2020-12-30
    Jedna z lepszych pozycji na temat marketingu jakie obecnie znam. Bardzo fajnie napisana, informacje są dobrze posegregowane i co najważniejsze nie ma tutaj lania wody tylko same konkrety. Polecam bardzo mocno wszystkim.
  • Monika G. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2020-11-20
    Książka bardzo szczegółowo opisuje dane zagadnienie, czcionka jest przyjazna do czytania. Polecam.
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 5. marca, wtorek
bezpłatna dostawa od 248,00 zł
12,99 zł Pobranie 5,00 zł
Żabka, Dino, punkty DPD Pickup
data dostawy 5. marca, wtorek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł Pobranie 5,00 zł
Orlen Paczka
data dostawy 6. marca, środa
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
Kurier DPD
data dostawy 5. marca, wtorek
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
12,99 zł Pobranie 5,00 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 5. marca, wtorek
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
10,99 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier InPost
data dostawy 5. marca, wtorek
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
14,99 zł Pobranie 5,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 5. marca, wtorek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł Pobranie 5,00 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej
data dostawy 5. marca, wtorek
0,00 zł
737978
Ładowanie...