Xi

Mądra Głowa 7-9 lat Akademia bystrzaka

Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy ? Wesołe Pojazdy do zadań specjalnych: wóz strażacki, walec drogowy, barka, batyskaf, metro, betoniarka, koparka i ambulans. Zagrasz z nami? Na stacji metra poznasz muzyczne instrumenty, z barką zagrasz w grę z różnymi figurami geometrycznymi i sprawdzisz swoją spostrzegawczość, a śmigłowiec nauczy cię określać czas. Dzięki Czytaj więcej

Cześć! Witamy ponownie w świecie Mądrej Głowy! To my jego nowi mieszkańcy ? Wesołe Pojazdy do zadań specjalnych: wóz strażacki, walec drogowy, barka, batyskaf, metro, betoniarka, koparka i ambulans. Zagrasz z nami? Na stacji metra poznasz muzyczne instrumenty, z barką zagrasz w grę z różnymi figurami geometrycznymi i sprawdzisz swoją spostrzegawczość, a śmigłowiec nauczy cię określać czas. Dzięki wozowi strażackiemu dowiesz się, jak można mieszać ze sobą różne kolory, a batyskaf zabierze cię na dno morza i pokaże tamtejszych mieszkańców. Na pewno będziesz się dobrze bawił!

W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier. Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności.

Mądra Głowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji.

Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci.

Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek:

Ogień: pomóż dzielnym strażakom w walce z ogniem, aby mogli ocalić miasto. Żeby to zrobić, należy okrążyć ogień i sprawić, by cofnął się w kierunku brzegu rzeki. Możesz przemieszczać samochody tylko po pustych kwadratach. Gra kształtuje szybkie, logiczne myślenie i umiejętność podejmowania szybkich decyzji.

Straż pożarna: w tej grze weźmiesz udział w treningu strażaków. Otwieraj ostrożnie okna, przyjrzyj się z rozwagą ogniowi i znajdź identycznie wyglądające płomienie. Gra się kończy, gdy okna będą otwarte. Gra ćwiczy pamięć, umiejętność rozróżniania i kojarzenia.

Daleka droga: do miasta jedzie ambulans. Po drodze napotyka wielkie tablice. Ale ktoś pomieszał elementy zdjęcia. Umieść obrazki we właściwym porządku, a ambulans będzie mógł pojechać dalej. Gra ćwiczy wyobraźnię, spostrzegawczość, wytrwałość w dążeniu do celu.

Małe domy: domy w mieście zapadły na jakąś chorobę. Mają wysoką gorączkę. Poprowadź ambulans wzdłuż drogi do miejsca, gdzie jest oczekiwany. Aby pokazać drogę, naciskaj strzałki. Uważaj na zaspy na drogach! Gra uczy logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć, kształtuje wyobraźnię.

Taniec: spójrz, jak pięknie tańczy ta ryba! Czy potrafisz zapamiętać jej ruchy i odnaleźć figury, jakie nam pokazała? Gra ćwiczy pamięć, zdolności kojarzenia i wyobraźnię.

Podwodne łowy: chciałbyś może wiedzieć, jak dużo ryb żyje na dnie morza? Policz ryby i wybierz perłę z właściwą odpowiedzią. Postaraj się zebrać dziesięć pereł. Gra kształtuje zdolności matematyczne.

Konstelacje: gdy barki znajdują się na morzu, mogą odnaleźć właściwą drogę do wysp dzięki gwiazdom. Wybierz barkę, wyznacz jej kurs i oznacz poszczególne wyspy małymi flagami. Żeby znaleźć właściwą drogę, możesz przesuwać gwiazdy. Gra ćwiczy koncentrację, spostrzegawczość i zdolność logicznego myślenia.

Łamigłówki pochodzą z programów Mała Akademia Zerówka i Klasa I i Mądra Głowa Uczeń.

Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8.
Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
458633
Tytuł
Mądra Głowa 7-9 lat Akademia bystrzaka
Producent
Rok wydania
2014
Wymiary produktu [mm]
190 x 130
Waga Produktu [kg]
0.08
Długość
190
Głębokość
130
Wysokość
130
Zobacz więcej
Bądź pierwszy!
Twoja recenzja produktu “Mądra Głowa 7-9 lat Akademia bystrzaka” będzie bardzo przydatna dla innych użytkowników.
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 248,00 zł
12,99 zł Pobranie 5,00 zł
Żabka, Dino, punkty DPD Pickup
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł Pobranie 5,00 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
Kurier DPD
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
12,99 zł Pobranie 5,00 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
10,99 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier InPost
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
14,99 zł Pobranie 5,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł Pobranie 5,00 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej
data dostawy 3. kwietnia, środa
0,00 zł
458633
Ładowanie...