Choć w popularnym przysłowiu mówi się o tym, że nie należy oceniać książki po okładce, to obwoluta i tak dostarcza wielu cennych informacji. Czy możemy to samo powiedzieć o logach firm? Jak sprawić, by znak rozpoznawczy naszego przedsiębiorstwa zawierał jak największą liczbę wiadomości o celu działalności oraz o wartościach, jakimi się kierujemy?
Z pomocą przychodzi David Airey, autor publikacji „Logo design love. Tworzenie genialnych logotypów – nowa odsłona”. Uczy, jak budować swoją markę poprzez atrakcyjne graficznie, wyróżniające się z szeregu innych i łatwe do zapamiętania logo. Już teraz możesz poznać, krok po kroku jak projektuje się najlepsze znaki firmowe. Przejdziesz przez cały proces ich tworzenia – od szkicowania aż po zamknięcie projektu.
Autor posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu strategii marketingowych, a treść swojej książki „Logo design love. Tworzenie genialnych logotypów – nowa odsłona” wzbogaca praktycznymi przykładami z życia, rozmowami z klientami i zabawnymi historyjkami, które, jednocześnie uczą, jakich błędów nie popełniać w tej pracy.
Dziś David Airey pracuje jako niezależny projektant graficzny; specjalista od wizerunku marki. Pochodzi z Irlandii Północnej, a umiejętności zdobywał w Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych. Oprócz tego prowadzi bloga, gdzie wielbiciele podziwiają jego prace. Świadczył on swoje usługi wielu znanym przedsiębiorstwom, m. in. telewizji BBC.
Na rynku wydawniczym pojawiło się drugie wydanie książki „Logo design love. Tworzenie genialnych logotypów – nowa odsłona”, które zostało zaktualizowane i rozszerzone. To znakomita lektura dla grafików, marketingowców, właścicieli firm oraz kreatywnych projektantów.
Dobrze wykonane, oryginalne logo przyciąga uwagę odbiorcy i wzbudza zainteresowanie firmą. Słabo widoczny, niezbyt charakterystyczny znak graficzny zlewający się z innymi, podobnymi może okazać się przysłowiowym „strzałem w kolano” zaważającym na działalności przedsiębiorstwa.
Poszukujesz natchnienia? Nie potrafisz przekuć swoich pomysłów logotypowych w zgrabną całość? Potrzebujesz podręcznika, który przeprowadzi Cię przez proces tworzenia takiej grafiki? A może piszesz pracę naukową z marketingu i rozglądasz się za wartościową pozycją bibliograficzną? W takim razie „Logo design love. Tworzenie genialnych logotypów – nowa odsłona” to książka dla Ciebie!