Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry

Schreier Jason

miękka ze szkrzydełkami

Wydawnictwo : Sine Qua Non
Ilość stron: 368

Opis

Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry ? Wiedźmin, Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo? Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż do istnego piekła, jakim jest świat twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić. Tworzenie gier wideo to jedna z najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący świat. Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War, Uncharted i Battlefield Tak wiele problemów kulturowych sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle. Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej fascynacji. Leigh Alexander, dziennikarka Szczegółowa, dobrze napisana i co najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla programistów w moim studiu. Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key Productions Opowieści zawarte w tej książce składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni związanych z tworzeniem gier. Rami Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne Brutalna, szczera, ale koniec końców podnosząca na duchu. Adam Conover Największe tajemnice gier wideo w jednej książce: Pillars of Eternity Uncharted 4 Stardew Valley Diablo III Halo Wars Dragon Age: Inkwizycja Shovel Knight Destiny Wiedźmin 3 Star Wars 1313

Dane szczegółowe

Identyfikator produktu 822243
Tytuł Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry
Autor Schreier Jason
Wydawnictwo Sine Qua Non
Rodzaj okładki miękka ze szkrzydełkami
Liczba stron 368
Wymiary 0 × 20 × 14
Cena okładkowa 42,99 zł
Nasza cena 25,54 zł

Recenzje

0 / 6
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Dodaj recenzję:

oceń produkt:


Dostawa

czas dostawy przedpłata za pobraniem
25 Lipiec, Czwartek 0,00 zł Niedostępne
29 Lipiec, Poniedziałek 5,99 zł Niedostępne
25 Lipiec, Czwartek 7,99 zł Niedostępne
25 Lipiec, Czwartek 8,99 zł 11,99 zł
24 Lipiec, Środa 8,99 zł Niedostępne
24 Lipiec, Środa 10,99 zł 13,99 zł

Płatność:

płatność za pobraniem

przelew bankowy

płatność on-line

Produkty od Autora:

Prawdpodobnie zainteresuje Cię również:

Ładowanie...