43,64 

Jezus Mistrzem marketingu

Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, które mogą zainteresować zarówno profesjonalistów z branży marketingowej, jak i osoby poszukujące nowatorskich rozwiązań w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy (). Argumentacja przedstawiona przez autora jest logiczna, solidnie osadzona zarówno w kontekście teologicznym, jak i marketingowym. Autor skutecznie łączy przykłady biblijne z nowoczesnymi tecCzytaj więcej

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Petrus
  • Data premiery: 2023-02-06
  • Okładka: twarda
  • Liczba stron: 310
  • Wymiary: 198 x 140

Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, które mogą zainteresować zarówno profesjonalistów z branży marketingowej, jak i osoby poszukujące nowatorskich rozwiązań w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy (). Argumentacja przedstawiona przez autora jest logiczna, solidnie osadzona zarówno w kontekście teologicznym, jak i marketingowym. Autor skutecznie łączy przykłady biblijne z nowoczesnymi technikami marketingowymi, dostarczając czytelnikowi pełnego obrazu tego, jak zasady głoszone przez Jezusa mogą znaleźć zastosowanie w dzisiejszym świecie biznesu. (). Tym, co może stanowić o pewnej innowacyjności tej książki, jest fakt, że Autor w pełni uznaje potrzebę refleksji nad tym, jak etyczne i duchowe zasady mogą współistnieć z mechanizmami rynku. Praca wykazuje głęboką znajomość zarówno teologii, jak i współczesnych teorii marketingowych, co sprawia, że argumentacja jest spójna i przekonująca. Jezus mistrzem marketingu to książka, która wnosi nową jakość do dyskursu na temat marketingu, prezentując ciekawe i oryginalne podejście do zagadnienia poprzez połączenie zasad duchowych i biznesowych. Jej autor w sposób przemyślany przedstawia tezę o możliwości zastosowania ewangelicznych zasad w praktykach marketingowych, jednocześnie dostrzegając wyzwania związane z ich implementacją w kontekście współczesnych realiów rynkowych. Książka będzie wartościową lekturą dla osób poszukujących interdyscyplinarnego podejścia do marketingu, które łączy wartości duchowe z nowoczesnymi technikami biznesowymi. Autor wykazuje ogromną dozę innowacyjności w swojej pracy, otwierając nowe perspektywy w obszarze etyki biznesu. Książka ta stanowi cenny wkład w badania nad zrównoważonym rozwojem, odpowiedzialnością społeczną w marketingu oraz refleksją nad rolą wartości duchowych we współczesnym świecie biznesu. ks. prof. ucz. dr hab. Krzysztof Stępniak Dyrektor Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa (UKSW) Książka dra Pawła Piotrowskiego zasługuje na uwagę z dwóch powodów: aktualności tematyki i jej wymiaru interdyscyplinarnego, z zaznaczeniem spojrzenia teologicznego. Niewątpliwie Biblia zawiera wiele porad i uwag, które z pewnością stanowią doskonałe rady dla marketingowców i biznesmenów. Przekaz Jezusa zawarty na łamach Ewangelii jest zawsze aktualnym zestawem istotnych zasad, dzięki którym zyskuje się markę i pozytywny wizerunek w świecie. Należą do nich uczciwość, profesjonalizm, dbałość o własnych pracowników, czyli dokładnie to, co zawiera się w przykazaniu miłości drugiego bliźniego. A zatem nie szybki pieniądz jest najistotniejszy, ale dbałość o wartości, dzięki którym dba się o godność osoby ludzkiej. Piękny wizerunek firmy nie zdobywa się natychmiast, lecz jest on sumą uczciwych, kompetentnych i długoletnich zachowań, wysiłków i starań. Komunikacja Jezusa była umiejętnością zawiązywania więzi między ludźmi, a każdy kto się z Nim spotkał wiedział, że nie zostanie wyprowadzony w pole lub okłamany. Na pierwszy rzut oka tytuł może się kojarzyć pejoratywnie, gdyż Jezus i marketing, to tak brzmi, jakby wystawiało się wartości na sprzedaż. Jednak lektura pozwala zauważyć, że dzięki wcieleniu w życie wartości Jezusowych miłość bliźnich przez fakt wymiany handlowej może okazać się piękniejszy, bo uczciwszy. Warto także podkreślić, że książkę Jezus Mistrzem marketingu pisze doktor teologii, czyli nauki, którą próbuje się z publicznego dyskursu z zakresu komunikacji wyeliminować jako dziedzinę wyidealizowaną i oderwaną od ziemi. Tymczasem nie jest to oderwanie, lecz realistyczne spojrzenie na budowanie zaufania poprzez produkcję artykułów, z których korzystają ludzie i mający nadzieję, że to, co kupują nie jest szmirą, ale towarem wytworzonym przez uczciwego i kompetentnego człowieka. Inaczej podkreślając, nie czyń bliźniemu tego, co tobie nie miłe. Ks. prof. ucz. dr hab. Robert Nęcek Kierownik Katedry Edukacji Medialnej (UPJP2)

Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
3606440
Tytuł
Jezus Mistrzem marketingu
Wydawnictwo
Język
polski
Język oryginału
polski
Liczba stron
310
Typ okładki
twarda
Wydanie
I
Data premiery
2023-02-06
Rok wydania
2025
Wymiary
198 x 140
Waga
0.37 kg
Wysokość
140 mm
Długość
198 mm
Głębokość
130 mm
Nasza cena
43,64 zł
Powiązane tematy:
Zobacz więcej
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i produktów
Informacje o producencie
Pełna nazwa producenta
Wydawnictwo PETRUS
Adres pocztowy
30-384 Kraków ul. Raciborska 13/31
Email
wydawnictwo@wydawnictwopetrus.pl
Kraj pochodzenia produktu
Polska
Osoba odpowiedzialna w UE
Nazwisko lub nazwa podmiotu
Wydawnictwo PETRUS
Adres pocztowy
30-384 Kraków ul. Raciborska 13/31
Email
wydawnictwo@wydawnictwopetrus.pl
Zobacz więcej
Bądź pierwszy!
Twoja recenzja produktu “Jezus Mistrzem marketingu” będzie bardzo przydatna dla innych użytkowników.
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,49 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Automaty
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
5,99 zł
InPost Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
15,49 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier GLS
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Pickup Żabka i inne
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
14,49 zł Pobranie 6,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 199,00 zł
11,99 zł
DPD Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,50 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
InPost International
data dostawy 26. listopada, środa
39,99 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej - ul. Londzina 57
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł
Odbiór osobisty w Krakowie - ul. Podwale 1
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł

Produkty od autora: