Xi

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Jabłoński Artur

(okładka miękka)

Wydawnictwo : Onepress
Liczba stron : 168
-35%

34,90 zł

22,70 zł

oszczędzasz 12,20 zł (35%)

Dostępność 24 godziny
Paczka w Ruchu 5,99 zł
Poczta Polska - Odbiór w Punkcie 7,99 zł
Poczta Polska 8,99 zł
Paczkomaty 8,99 zł
Kurier 10,99 zł

Opis

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dane szczegółowe

Identyfikator produktu 742441
Tytuł Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Autor Jabłoński Artur
Wydawnictwo Onepress
Język wydania polski
Język oryginału polski
Liczba stron 168
Data premiery 2017-10-30
Rok wydania 2017
Wymiary produktu [mm] 209 x 142 x 12
Okładka Miękka
Cena okładkowa 34,90 zł
Nasza cena 22,70 zł

Recenzje

5 / 6
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
DODAJ RECENZJĘ:

oceń produkt:


klient anonimowy

| 14-04-2019
To książka nie dla piszących książki, a dla autorów informacji pisanych na potrzeby internetu: blogerów, prowadzących strony internetowe, copywriterów. W końcu sam autor to właśnie praktyk internetowego pisania. W tej książce nie znajdziemy obszernej i popartej wieloma historiami treści na temat jak pisać ładne zdania, ale raczej jak konstruować nagłówki i tytuły, by ktoś zechciał w nie kliknąć i przejść dalej, jak ułożyć śródtytuły, by oko czytelnika wychwyciło je jako pożądaną treść i wreszcie jak zachęcić do akcji. Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste, by np. by stworzyć dobry, prawdziwy i konwertujący tytuł potrzebujemy aż czterech składowych: obecności faktów, emocji, potrzeb i opowieści. Jest krótka, bo i w internecie forma przekazu jest krótka, ale jeszcze w żadnej w tym tekście znajdującej się książce nie miałam tak wiele zakładek zaznaczonych w miejscach, które były warte zapamiętania.

Dostawa

czas dostawy
koszt
za pobraniem
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej
czas dostawy
2 Marzec, Poniedziałek
przedpłata
0,00 zł
pobranie
Niedostępne
Paczka w Ruchu
czas dostawy
3 Marzec, Wtorek
przedpłata
5,99 zł
pobranie
Niedostępne
Poczta Polska - Odbiór w Punkcie
czas dostawy
3 Marzec, Wtorek
przedpłata
7,99 zł
pobranie
Niedostępne
Poczta Polska
czas dostawy
3 Marzec, Wtorek
przedpłata
8,99 zł
pobranie
11,99 zł
Paczkomaty
czas dostawy
2 Marzec, Poniedziałek
przedpłata
8,99 zł
pobranie
Niedostępne
Kurier
czas dostawy
2 Marzec, Poniedziałek
przedpłata
10,99 zł
pobranie
13,99 zł

Prawdpodobnie zainteresuje Cię również:

Ładowanie...