• Wszystkie kategorie
  • Książki
  • Książki dla dzieci
  • Podręczniki szkolne
  • Artykuły papiernicze
  • Gry bez prądu
  • Zabawki
  • Dziecko i mama
51,09 

Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?Iluzja wyboruomawia 16 kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów,Czytaj więcej

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Data premiery: 2025-02-07
  • Okładka: miękka
  • Liczba stron: 248
  • Wymiary: 215 x 141
Dodano do koszyka

Udostępnij produkt

Wstaw link na:
lub skopiuj link

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.

Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?

Iluzja wyboruomawia 16 kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań!

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu?
  • Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast?
  • Jaką zagrywkę stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać?

Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta.

Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16 efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj!

Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa

Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić.

Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory i Efekt viralowy

Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
3583457
Tytuł
Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Wydawnictwo
Język
polski
Język oryginału
angielski
Liczba stron
248
Typ okładki
miękka
Wydanie
1
Data premiery
2025-02-07
Rok wydania
2025
Kraj pochodzenia
Polska
Wymiary
215 x 141
Waga
0.32 kg
Wysokość
141 mm
Długość
215 mm
Głębokość
13 mm
Nasza cena
51,09 zł
Zobacz więcej
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i produktów
Informacje o producencie
Pełna nazwa producenta
MT Biznes Sp. z o.o.
Adres pocztowy
02-230 Warszawa ul. Jutrzenki 118
Email
zamowienia@mtbiznes.pl
Telefon
665 055 813
Kraj pochodzenia produktu
Polska
Osoba odpowiedzialna w UE
Nazwisko lub nazwa podmiotu
MT Biznes Sp. z o.o.
Adres pocztowy
02-230 Warszawa ul. Jutrzenki 118
Email
zamowienia@mtbiznes.pl
Telefon
665 055 813
Zobacz więcej
Bądź pierwszy!
Twoja recenzja produktu “Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy” będzie bardzo przydatna dla innych użytkowników.
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,49 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Automaty
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
5,99 zł
InPost Kurier
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
15,49 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier GLS
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Pickup Żabka i inne
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
14,49 zł Pobranie 6,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
bezpłatna dostawa od 199,00 zł
11,99 zł
DPD Kurier
data dostawy 22. listopada, sobota
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
15,99 zł Pobranie 5,50 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 22. listopada, sobota
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
InPost International
data dostawy 28. listopada, piątek
39,99 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej - ul. Londzina 57
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
0,00 zł
Odbiór osobisty w Krakowie - ul. Podwale 1
data dostawy 24. listopada, poniedziałek
0,00 zł