34,85 

Idealna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza

Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać! Jak często wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje oczekiwania? Że ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział Ci najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda firma powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej że to wcaCzytaj więcej

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Data premiery: 2025-08-22
  • Okładka: miękka
  • Liczba stron: 160
  • Wymiary: 218 x 141 x 10
Polecamy podobne produkty

Otocz opieką swoich klientów, a będą do Ciebie wracać!

Jak często wychodzisz ze sklepu, restauracji czy zakładu usługowego z poczuciem, że zostały spełnione wszystkie Twoje oczekiwania? Że ktoś zatroszczył się o Ciebie, wysłuchał Cię i podpowiedział Ci najlepsze rozwiązanie? No właśnie, to rzadki przypadek, choć wydawałoby się, że każda firma powinna dążyć do takiego stanu – tym bardziej że to wcale nie jest takie trudne. To przekonanie leży u podstaw idealnej obsługi klienta.

Idealna obsługa klienta nie jest ani niedoścignionym wzorem, ani mitem. To strategia polegająca na nieustannym okazywaniu życzliwości i pomaganiu wszystkim klientom firmy – zarówno wewnętrznym, jak i zewnętrznym. Praktyczne i szczegółowe omówienie tej strategii znajdziesz właśnie w tej książce.

Jej bohaterką jest Kelsey Young, młoda ekspedientka pracująca w dużym sklepie sieci Ferguson’s. Kelsey łączy pracę z nauką w szkole biznesu. Ostatni kurs na jej studiach prowadzi profesor Hartley, który zachęca swoich podopiecznych, by fundamentem ich pracy stały się komponenty modelu ICARE: idealna obsługa, kultura służenia, troskliwość, wrażliwość oraz inicjatywa.

Sieć Ferguson’s z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, jednak studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola jako osoby bezpośrednio kontaktującej się z klientem jest ważniejsza, niż mogłoby się wydawać.

Idealna obsługa klienta zawiera wiedzę niezwykle cenną dla każdego pracownika, bez względu na jego miejsce w organizacji: dyrektorom wykonawczym i kierownikom przypomina o znaczeniu i wartości kultury służenia, a pracowników mających bezpośredni kontakt z klientem przekonuje, że to oni tworzą firmy i mogą coś w nich zmienić. Zasady idealnej obsługi klienta to coś, o czym zawsze powinni pamiętać.

MARTIN KING dyrektor generalny i prezes TaylorMade Golf

Wiele lat temu moje myślenie zmieniło się diametralnie pod wpływem książki Jednominutowy Menedżer. Idealna Obsługa Klienta to podręcznik dla kolejnego pokolenia. Kup go, przestudiuj i zastosuj w swojej firmie, aby zapewnić swoim klientom niezwykły poziom obsługi.

LEE COCKERELL emerytowany wiceprezes wykonawczy Walt Disney World

i autor książek Creating Magic oraz The Customer Rules

DR KEN BLANCHARD– patron i przywódca duchowy Blancharda ? (d. The Ken Blanchard Companies ?) – międzynarodowej firmy oferującej usługi w zakresie szkoleń menedżerskich i rozwoju organizacji, którą założył wraz z żoną, dr Marjorie Blanchard, w 1979 roku.Jest autorem i współautorem ponad czterdziestu książek, w tym bestsellerowej serii biznesowej Jednominutowy Menedżer.

KATHY CUFF – starsza konsultantka, partner w firmie Blanchard ? i współautorka programu szkoleniowego Legendary Service. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznego i pozytywnego środowiska edukacyjnego, które motywuje ludzi do poprawy jakości życia osobistego i zawodowego.

VICKI HALSEY – wiceprezes ds. praktyk edukacyjnych w Blanchard ? . Współautorka programów szkoleniowych Legendary Service oraz The SLII Experience™. Popularna na całym świecie trenerka, konsultantka i prelegentka. Autorka książki Przywództwo wyższego stopnia. Zajmuje się przywództwem, lojalnością klientów i zaangażowaniem pracowników.

Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
3653090
Tytuł
Idealna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza
Wydawnictwo
Język
polski
Liczba stron
160
Typ okładki
miękka
Wydanie
2
Data premiery
2025-08-22
Rok wydania
2025
Kraj pochodzenia
Polska
Wymiary
218 x 141 x 10
Waga
0.23 kg
Wysokość
141 mm
Długość
218 mm
Głębokość
10 mm
Nasza cena
34,85 zł
Powiązane tematy:
Zobacz więcej
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i produktów
Informacje o producencie
Pełna nazwa producenta
MT Biznes Sp. z o.o.
Adres pocztowy
02-230 Warszawa ul. Jutrzenki 118
Email
zamowienia@mtbiznes.pl
Telefon
665 055 813
Kraj pochodzenia produktu
Polska
Osoba odpowiedzialna w UE
Nazwisko lub nazwa podmiotu
MT Biznes Sp. z o.o.
Adres pocztowy
02-230 Warszawa ul. Jutrzenki 118
Email
zamowienia@mtbiznes.pl
Telefon
665 055 813
Zobacz więcej
Bądź pierwszy!
Twoja recenzja produktu “Idealna obsługa klienta. Troska jest najważniejsza” będzie bardzo przydatna dla innych użytkowników.
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,49 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Automaty
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
5,99 zł
InPost Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
15,49 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier GLS
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Pickup Żabka i inne
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
14,49 zł Pobranie 6,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 199,00 zł
11,99 zł
DPD Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,50 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
InPost International
data dostawy 26. listopada, środa
39,99 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej - ul. Londzina 57
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł
Odbiór osobisty w Krakowie - ul. Podwale 1
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł

Produkty od autora: