Xi

Ekspedycja. Bogowie z kosmosu. Wydanie kolekcjonerskie

Wyjątkowe, zbiorcze wydanie kultowej serii komiksów z lat 80. autorstwa trzech prawdziwych mistrzów - Alfreda Górnego, Arnolda Mostowicza i Bogusława Polcha. "Ekspedycja. Bogowie z kosmosu" to złożona z 8 części epicka opowieść komiksowa o powstaniu cywilizacji na świecie, oparta na teorii Ericha von Dänikena - szwajcarskiego pisarza i publicysty, autora koncepcji wpływu istot pozaziemskich na życCzytaj więcej

• Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
  • Data premiery: 2015-05-05
  • Okładka: twarda
  • Liczba stron: 400
  • Wymiary: 29

Wyjątkowe, zbiorcze wydanie kultowej serii komiksów z lat 80. autorstwa trzech prawdziwych mistrzów - Alfreda Górnego, Arnolda Mostowicza i Bogusława Polcha. "Ekspedycja. Bogowie z kosmosu" to złożona z 8 części epicka opowieść komiksowa o powstaniu cywilizacji na świecie, oparta na teorii Ericha von Dänikena - szwajcarskiego pisarza i publicysty, autora koncepcji wpływu istot pozaziemskich na życie ludzi w czasach przedhistorycznych. Komiks Górnego, Mostowicza i Polcha teraz po raz pierwszy dostępny jest w jednym, przepięknie wydanym, 400-stronicowym albumie w twardej oprawie, na kredowym papierze. Wydanie uzupełniono o wywiad z twórcą rysunków i szkice koncepcyjne ukazujące ewolucję "Ekspedycji". To bez wątpienia najlepiej wydany komiks w historii. Po prostu trzeba go mieć!

Fabuła komiksu obraca się wokół wspomnianej teorii o stworzeniu rasy ludzkiej przez podobne nam istoty pozaziemskie. To jednocześnie tło dla fantastyczno-sensacyjnej opowieści, wybornego połączenia awanturniczego science-fiction, space opery i wciągającej, pobudzającej wyobraźnię przygody.

Cywilizacja planety Des stoi u progu zagłady. Wielki Mózg postanawia zapewnić jej przetrwanie. W kosmos wyrusza ekspedycja naukowa, która po długiej podróży natrafia na niebieską planetę, gdzie można przeprowadzić eksperymenty. Ich cel to stworzenie spadkobierców kultury Des, rozumnych istot. "Ekspedycja" śledzi losy kosmitów, ich zmagania z naturą, nauką oraz innymi istotami chcącymi zawładnąć Ziemią.

Pięknie narysowane, pełnokrwiste postacie, bogate w szczegóły tła, jedyny w swoim rodzaju klimat galaktycznej przygody i fabuła pełna niespodzianek, zwrotów akcji i wyjątkowych wydarzeń - "Ekspedycja. Bogowie z kosmosu" zasłużyła sobie w pełni na miano dzieła kultowego. Jej nowe zbiorcze wydanie to prawdziwy rarytas i doskonała okazja do odkrycia tej historii na nowo.

Czytelnik znajdzie w "Ekspedycji" całą masę odniesień do paleoastronautycznych teorii oraz twórczych zapożyczeń z klasyków science-fiction, mitologii czy motywów biblijnych. Monumentalne wydanie tej kultowej serii to prawdziwa gratka zarówno dla tych, którzy z sentymentem wspominają zeszyty komiksowe z lat 80., jak i dla zupełnie nowych odbiorców. Ponadczasowa historia przybyszy z odległej planety Des wciągnie Cię bez reszty!

Zobacz więcej
  • 3
  • 2
  • 1
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
RecenzjeNajnowsze
Jak działają recenzje
  • Szymon L. Klient niezweryfikowany
    2020-12-13
    Najlepsza książka jaką czytałem w tym roku, a uwierzcie mi, ze trochę tego było przez tą pandemie. To w  zasadzie nie książka, a komiks z genialną fabułą. U mnie w domu wszyscy się wciągnęli, zarówno ja, jak i żona no i nastoletni synowie. Jedyny minus, ze czyta się za szybko! Książka jest tak wciągająca, ze nim się obejrzałem byłem już na ostatnich stronach. No i trochę kosztuje, ale uwierzcie mi ze warto. Wg mnie to istny majstersztyk.
  • Marcin L. Klient niezweryfikowany
    2020-12-08
    Genialna kreska, genialni bohaterowie, świetna fabuła, dużo zwrotów akcji,. No po prostu wow. Generalnie nigdy jakoś nie byłem specjalnym fanem komiksów, a jak już coś czytałem to za dzieciaka kaczora Donalda. Kupiłem tą książkę bo poradził mi kolega, spodobał mi się motyw przewodni. No i wciągnąłem się na maxa. Jak zacząłem czytać to przepadłem, aż żona była w szoku. No i w 1 weekend pochłonąłem całość, a nie jest to mała kobyła. Polecam!
  • Łucja U. Klient niezweryfikowany
    2020-11-27
    Jak zaczynać przygodę z komisami, to tylko z pozycją „Ekspedycja. Bogowie z kosmosu. Wydanie kolekcjonerskie”. Ta książka to po prostu sztos, zarówno pod katem szaty graficznej, jak i samej fabuły. Jeśli lubicie kosmos, generalnie przygody związane ze światem kosmosu, a jednocześnie znudziły się Wam standardowe książki, to polecam ten tytuł bardzo mocno. To moje odkrycie teg roku! Szczerze polecam.
  • DARIUSZ H. Klient niezweryfikowany
    2020-10-29
    Świetnie wydana kolekcja, nie tylko dla fanów pierwszego wydania.
  • Krzysztof O. Klient niezweryfikowany
    2015-08-01
    Dla fanów i czytelników komiksów pozycja obowiązkowa ,wszystkie części w jednym ,wprawdzie niezbyt poręcznym tomie.
    Polecam.
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność