Ćwiczymy pisanie. Kaligrafia dla dzieci. Ładnie piszę
(okładka miękka)
Znasz ten produkt? Podziel się opinią i zgarnij 100 zł!Wydawnictwo: | Martel |
Liczba stron: | 40 |
Kup w zestawie:
Opis
To doskonałe ćwiczenia ułatwiające naukę pisania. Zastosowana w nich kolejność zadań, zgodna z nabywaniem przez dzieci sprawności grafomotorycznych, ułatwi uczniom prace i pomoże w pisaniu liter oraz łączeniu ich w wyrazy, a nawet w pierwsze zdania.
Klienci, których interesował ten produkt, oglądali również:
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 823566 |
Tytuł | Ćwiczymy pisanie. Kaligrafia dla dzieci. Ładnie piszę |
Autor | Opracowanie Zbiorowe |
Wydawnictwo | Martel |
Język wydania | polski |
Język oryginału | polski |
Liczba stron | 40 |
Data premiery | 2018-09-28 |
Rok wydania | 2018 |
Wymiary produktu [mm] | 212 x 2 x 297 |
Okładka | Miękka |
Cena detaliczna | 7,96 zł |
Nasza cena | 4,68 zł |
Recenzje
Początkowo są to tylko literki. Pierwsza jest wydrukowana, druga wykropkowana, kolejne dziecko już pisze samo.
Najpierw mała litera, potem wielka, mała z wielką, kolejna litera i zaraz z poznanych już liter budowane są proste słowa, a nawet zdania (już na trzeciej stronie!).
Dla mojej córki, która potrzebuje szybkiej gratyfikacji swojej pracy ten zeszyt do kaligrafii jest jedynym, z którego chce korzystać i cieszy się efektem swojej pracy.
Dziecko jeszcze nie czyta, więc książka służy też do nauki i treningu czytania!
Bardzo szybko składamy pierwsze sylaby: "ma", "ta", "to", a z nich też łatwo poskładać słowa i to prawdziwe! Nie jakieś ble, blo, blu, pla, plum, retam, a prawdziwe, najprawdziwsze słowa, które można napisać, można przeczytać, które coś konkretnego znaczą i których znajomość to szpan przed młodszym rodzeństwem :D
"mama", "Mama", "tata", "Tata", "tam", "mam", "To mama.", "To tata." itd.
Bardzo szybko i naturalnie można wprowadzić dziecku pojęcie zdania, zwrócić uwagę na wielką literę na początku zdania, małe litery w środku i kropkę, która zdanie kończy. Warto przeczytać przed napisaniem przez dziecko ćwiczeń i przeczytać z nim też po napisaniu, albo w trakcie, gdy dziecko kaligrafuje kolejne linie, przeczytać czy powiedzieć głośno: "m, teraz piszesz m, m". Dzięki połączeniu ruchu ręki z naszym komentarzem, utrwala się wymowa głoski, nie tylko kształt litery. Można też dziecko spytać: "Jakie litery zapisałaś?" Jaka to sylaba? Przeczytaj proszę, co napisałaś." Bardzo pomaga to odpocząć na chwilę ręce i zaangażować inne obszary w mózgu dziecka.
Serdecznie polecam!
Najczęściej kupowane razem:
Dostawa





