Xi

Choose Cthulhu 6: Sny w Domu Wiedźmy

Opętała Cię potrzeba wiedzy absolutnej. Wszechświat jest złożoną i straszliwą zagadką, którą nauka dopiero próbuje rozwikłać. Wiedziony pogłoskami o istnieniu złej czarownicy, która rości sobie prawo do panowania nad tajemnicami czasu i przestrzeni, udajesz się na opuszczone Wzgórze Orne'a, aby zamieszkać w jej rezydencji. Czy zdołasz odkryć jej sekrety i związek, jaki mają z nowoczesną nauką? CzyCzytaj więcej

  • Producent: Black Monk
  • Symbol produktu: BMG012
  • Data premiery: 2022-08-12
  • Wymiary: 219 x 154
Opętała Cię potrzeba wiedzy absolutnej. Wszechświat jest złożoną i straszliwą zagadką, którą nauka dopiero próbuje rozwikłać. Wiedziony pogłoskami o istnieniu złej czarownicy, która rości sobie prawo do panowania nad tajemnicami czasu i przestrzeni, udajesz się na opuszczone Wzgórze Orne'a, aby zamieszkać w jej rezydencji. Czy zdołasz odkryć jej sekrety i związek, jaki mają z nowoczesną nauką? Czy przerażające pogłoski o porwaniach i tajemniczych satanistycznych rytuałach, które rzekomo wciąż mają miejsce w starym mieście Arkham, są prawdziwe? Czy uda Ci się przetrwać sny szeptane na strychu Domu Wiedźmy? W grze paragrafowej Choose Cthulhu 6: Sny w Domu Wiedźmy kierujesz losami bohatera zmagającego się z wyzwaniami znanymi z opowiadania Sny w Domu Wiedźmy H.P. Lovecrafta. Dzięki twoim wyborom historia może potoczyć się zupełnie inaczej!
Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
3265067
Tytuł
Choose Cthulhu 6: Sny w Domu Wiedźmy
Producent
Wymiary produktu [mm]
219 x 154
Waga Produktu [kg]
0.4
Długość
219
Głębokość
219
Wysokość
154
Data premiery
2022-08-12
Nasza cena
29,19 zł
Symbol produktu:
BMG012
Powiązane tematy:
Zobacz więcej
Recenzje
4,0/5
2 recenzje
  • 5
    1
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
RecenzjeNajnowsze
Jak działają recenzje
  • Dominika R. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2022-08-21
    Czy sny to tylko nocne majaki, a może tkwi w nich klucz do bluźnierczych mocy? Tajemnica kusi niejednego, ale nie każdy da radę zmierzyć się z ceną prawdy. „Sny w domu wiedźmy” to już szósty tom serii gier paragrafowych „Choose Cthulhu”. Założenia rozgrywki są bardzo proste. Czytelnik zapoznaje się z tekstem na pierwszej stronie, a następnie przechodzi do strony wskazanej w opisie. Czasem będzie musiał wybrać jedną z kilku opcji, innym razem rozwiązać zagadkę. Za każdym razem jednak zasada jest taka sama, dokonuje wyboru i przechodzi na wskazaną stronę. Proste, ale angażujące! W tej części przyjdzie nam zmierzyć się z tajemnicą wiedźmy, która jak głosi legenda, uciekła przed sądem w Salem. Ponoć dokonała tego za sprawa umiejętności poruszania się poza czasem i przestrzenią. Tym razem wcielamy się w genialnego studenta, który za punkt honoru przyjął sobie wyjaśnienie tej tajemnicy i, być może, zyskanie nadprzyrodzonych mocy. Jednak, czy cena tej wiedzy nie będzie zbyt wysoka? Uwielbiam gry paragrafowe, dlatego do tej przygody przystąpiłam z bardzo pozytywnym nastawieniem. W porównaniu do wcześniejszych części opowieść rozgrywa się na mniejszym terenie. Będziemy się przemieszczać głównie między domem wiedźmy a uczelnią. Dodając do tego mroczny klimat snów otrzymujemy bardzo specyficzną atmosferę, tak gęstą, że aż można "ciąć ją nożem". Z jednej strony z każdym krokiem coraz bardziej zamykamy się w pułapce, z drugiej... wcale nie chcemy z niej wyjść. Przełom w badaniach może nastąpić w każdej chwili, ale wraz z upływem czasu rośnie też zagrożenie. Za każdym razem, gdy ciekawość zachęca nas do sięgnięcia po zakazaną wiedzę, otrzymujemy punkt (lub punkty) kultyzmu. To nowa mechanika, która zmusza nas do dokonywania rozsądnych wyborów i nieustannego balansowania między tym, co interesujące, a tym, co bezpieczne. Co ciekawe, nigdy do końca nie możemy być pewni, czy już przekroczyliśmy granicę zła, ponieważ okazuje się to dopiero po pewnym czasie. Wtedy jest już rzecz jasna za późno, a konsekwencje bywają straszne. Ciekawy jest również oniryczny klimat opowieści. Przez sporą część fabuły będziemy bowiem... śnić. Ale nie będą to radosne marzenia, bardziej majaki na skraju szaleństwa. To od nas zależy, czy im zawierzymy, czy będziemy szukać ratunku w racjonalnych odpowiedziach. Muszę przyznać, że była to jedna z ciekawszych fabuł w całej serii. Tak samo, jak poprzednie części, książka została klimatycznie wydana. Stylizowana okładka oraz fajne grafiki pozwalają jeszcze lepiej wczuć się w opowieść. Jednak tak samo, jak wcześniej, i tym razem nie brakło drobniejszych potknięć fabularnych. W obranej przeze mnie ścieżce doszło do pewnego zgrzytu, mianowicie poznał mnie bohater, któremu nie zostałam przedstawiona. Chociaż nie wiedziałam, kim on jest, postacie zachowywały się, jakby były w dobrej komitywie. Wszystko to wyjaśniło się, gdy następnym razem podjęłam inne decyzje i wybrałam odmienne ścieżki fabularne. Mimo to z dużą ciekawością śledziłam rozwój wydarzeń. Chociaż zakończenie, które udało mi się osiągnąć, ciężko nazwać szczęśliwym, było bez wątpienia intrygujące. Do samego finału zastanawiałam się, jak to się wszystko potoczy i z przyjemnością przetestowałam kilka innych rozwiązań. Dlatego w moim odczuciu „Sny w domu wiedźmy” to jedna z ciekawszych odsłon serii. Serdecznie polecam ją nie tylko miłośnikom Lovecrafta.
  • Magdalena F. Klient niezweryfikowany
    3.0
    2022-07-26
    Słyszysz pogłoski o wiedźmie, która uważa, że może panować nad czasem i  przestrzenią, a ty chcesz zrobić wszystko żeby dowiedzieć się o niej jak najwięcej.  Kolejna, już szósta gra paragrafowa z serii Choose Cthulhu, wydana przez wydawnictwo Black Monk, autorstwa Edwardsa T. Rikera, nosząca tytuł "Sny w domu wiedźmy". Tak samo piękne wydanie okładki jak poprzedników oraz całe wnętrze. Grube kartki i czytelny tekst, a także śliczne rysunki zdobiące strony to ideał dla czytelnika.  Gry paragrafowa są świetną odmianą dla zwykłych książek, możemy w nich decydować o losie bohatera, kierować jego ścieżką, a nie tylko krzyczeć do kartek: ''co robisz głupku!!''. Ta seria jest dobrą alternatywą dla długich tomów i jeszcze dłuższych opowiadań. Gra zajmuje ok godzinki, może półtorej i nie ma w niej czasu na przymknięcie oka, bo cały czas coś się dzieje. Poznajemy nowe fantastyczne miejsca i potwory, ich zwyczaje, próbujemy rozważać zagadki, o których nie mieliśmy pojęcia. Żeby na koniec stracić życie przez jeden błąd... i zacząć od nowa. Tak to niestety, często wygląda. Ale dodaje to uroku tym grą i takiego powera do działania, żeby zagrać jeszcze raz i wygrać. Ale czy zawsze się da?  No właśnie, trzeba zagrać i sprawdzić, gorąco do tego zachęcam. Mały spoiler: nazywasz się Walter Gilman, jesteś bawidamkiem i ekspertem w dziedzinie fizyki i matematyki, ale również kimś więcej niż studentem. Zamierzasz rozwiązywać zagadki wszechświata, a twoja żądza wiedzy nie zna granic. Masz zamiar zamieszkać w domu czarownicy i odkryć jej sekret. Ale czy to mądra decyzja?  To już piąta gra paragrafowa tej serii, w którą grałam i powiem szczerze, że wszystko polegają na tym samym. Oczywiście gdyby każda z nich była pierwsza zachwycała bym się nimi, tak jak tą pierwszą i jedyną. Niestety każda kolejna coraz bardziej zaczyna mnie nudzić. Oczywiście historia się zmienia, ale czy nie są one podobne?  Dlatego ja też oceniam te książki, nie jakby były już szóstą, a jednak jakby to była pierwsza, druga czy trzecia. Bo wtedy jest zupełnie inne spojrzenie na to, jak cała gra wygląda.  Mimo wszystko polecam gry paragrafowe, uważam, że to jeden z lepszych "wynalazków" i można spróbować czegoś nowego.
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 2. kwietnia, wtorek
bezpłatna dostawa od 248,00 zł
12,99 zł Pobranie 5,00 zł
Żabka, Dino, punkty DPD Pickup
data dostawy 2. kwietnia, wtorek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł Pobranie 5,00 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 2. kwietnia, wtorek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
Kurier DPD
data dostawy 2. kwietnia, wtorek
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
12,99 zł Pobranie 5,00 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 2. kwietnia, wtorek
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
10,99 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier InPost
data dostawy 2. kwietnia, wtorek
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
14,99 zł Pobranie 5,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 2. kwietnia, wtorek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł Pobranie 5,00 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej
data dostawy 2. kwietnia, wtorek
0,00 zł
3265067
Ładowanie...