69,79 

Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego

Wieloletnia współpraca z klientem wymaga czegoś więcej niż tylko profesjonalnych umiejętności technicznych. Kluczowe znaczenie mają również umiejętności interpersonalne - takie jak komunikacja, asertywność oraz zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na relacje międzyludzkie. Poradnik Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego uczy nie tylko, jak nawiązywać pierwsze kontakty Czytaj więcej

  • Wydawnictwo: INFOR
  • Data premiery: 2024-09-20
  • Okładka: karton
  • Liczba stron: 90
  • Wymiary: 239 x 166

Wieloletnia współpraca z klientem wymaga czegoś więcej niż tylko profesjonalnych umiejętności technicznych. Kluczowe znaczenie mają również umiejętności interpersonalne - takie jak komunikacja, asertywność oraz zrozumienie psychologicznych mechanizmów, które wpływają na relacje międzyludzkie. Poradnik Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego uczy nie tylko, jak nawiązywać pierwsze kontakty z klientem, lecz także jak budować i pielęgnować długotrwałe relacje, które przetrwają próby czasu, a ponadto jak w sposób profesjonalny zakończyć współpracę, gdy stanie się to konieczne. Całość została podzielona na cztery rozdziały, a w każdym z nich skoncentrowano się na innym aspekcie relacji biznesowych - począwszy od podstaw, przez strategiczny rozwój, aż po kluczowe kwestie związane z asertywnością i skuteczną komunikacją. Opracowanie zawiera zarówno informacje o charakterze teoretycznym, jak i praktyczne wskazówki, które mogą być bezpośrednio zastosowane w codziennej pracy zawodowej. Jest to kompendium wiedzy, które pozwoli Czytelnikom lepiej zrozumieć mechanizmy rządzące relacjami z klientami oraz wprowadzić skuteczne strategie do działań biznesowych. Publikacja jest skierowana do właścicieli biur rachunkowych, księgowych, doradców podatkowych oraz wszystkich, którzy w swojej pracy na co dzień mają kontakt z klientami. Przedstawione w niej treści mogą być również pomocne dla osób zarządzających zespołami w branży finansowej, które chcą zwiększyć efektywność swoich działań przez rozwój relacji z klientami. O AUTORCE: Dr Nelli Artienwicz - trenerka i badaczka w obszarze rachunkowości behawioralnej, która wprowadziła psychologię do polskiej rachunkowości. Wykładowca akademicki, księgowa, mentorka, autorka książek. Jest certyfikowaną trenerką FRIS(R), konsultantką odporności psychicznej MTQPlus(R), certyfikowanym coachem kognitywnym, trenerką neuromedytacji oraz facylitatorką medytacji aktywnych Osho(R), a przy tym doktorem nauk ekonomicznych. Ma ponad 25-letnie doświadczenie trenerskie, a także w pracy księgowo-podatkowej - zarówno etatowej, jak i B2B.

Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
3553214
Tytuł
Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego
Wydawnictwo
Język
polski
Język oryginału
polski
Liczba stron
90
Typ okładki
karton
Data premiery
2024-09-20
Rok wydania
2024
Wymiary
239 x 166
Waga
0.15 kg
Wysokość
166 mm
Długość
239 mm
Nasza cena
69,79 zł
Zobacz więcej
Informacje dotyczące bezpieczeństwa i produktów
Informacje o producencie
Pełna nazwa producenta
INFOR
Adres pocztowy
01-066 Warszawa ul.Burakowska 14
Email
bok@infor.pl
Telefon
227613030
Kraj pochodzenia produktu
Polska
Osoba odpowiedzialna w UE
Nazwisko lub nazwa podmiotu
INFOR
Adres pocztowy
01-066 Warszawa ul.Burakowska 14
Email
bok@infor.pl
Telefon
227613030
Zobacz więcej
Bądź pierwszy!
Twoja recenzja produktu “Budowanie relacji z klientem biura rachunkowego” będzie bardzo przydatna dla innych użytkowników.
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,49 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Automaty
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
5,99 zł
InPost Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
15,49 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier GLS
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,00 zł
DPD Pickup Żabka i inne
data dostawy 21. listopada, piątek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
14,49 zł Pobranie 6,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 199,00 zł
11,99 zł
DPD Kurier
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
13,99 zł Pobranie 5,50 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 20. listopada, czwartek
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
InPost International
data dostawy 26. listopada, środa
39,99 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej - ul. Londzina 57
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł
Odbiór osobisty w Krakowie - ul. Podwale 1
data dostawy 20. listopada, czwartek
0,00 zł