"Biblia e-biznesu 3.0" pod redakcją Macieja Dutko to podręcznie skompresowane tysiące wskazówek wartych miliony złotych. Opracowana przez 83 autorów, będących ekspertami w swoich dziedzinach, zawiera 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad.
"Biblia e-biznesu 3.0" to prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród - pierwsze wydanie "Biblii e-biznesu" zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, a druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017.
"Biblia e-biznesu 3.0" to jeszcze mocniejsza wersja tej kultowej publikacji, gromadząca kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie.
Dowiesz się z niej przede wszystkim jak zacząć - który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć. Książka przeprowadzi cię przez budowanie efektywnych strategii cenowych i sprzedażowych, wskaże, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty i jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną. Zwróci też uwagę na to, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci i w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient–firma oraz które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować.
Trzecie wydanie przynosi dodatkowo, nie zamieszczone we wcześniejszych wydaniach, omówienia:
e-biznesplanowania
finansowania udziałowego oraz przez IPO i tokeny
sprzedaży na platformach eBay, Amazon i AliExpress
podcastów, webinarów i lajfów jako narzędzi sprzedażowych
growth hacking marketing
analizy big data
LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwigni sprzedażowych, negocjacji i pacyfikacji trudnych klientów oraz recykling tych uciekających
narzędzi i aplikacji wspomagających sprzedaż
rzeczywistości rozszerzonej
telemarketingu
biznesu nomadycznego
optymalizacji georezydencji firmy
przygotowania biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa
zdrowia fizycznego i psychicznego e-przedsiębiorcy
reinwestowania zysków z biznesu -- i wiele innych!
Wydana przez Onepress "Biblia e-biznesu 3.0" liczy ponad 850 stron wiedzy niezbędnej we współczesnych interesach opartych o działanie internetowe. To porady praktyków, bez niepotrzebnego lania wody – wiedza, informacje i konkrety!