Xi

Badania jako podstawa projektowania User Experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć pCzytaj więcej

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Data premiery: 2020-07-10
  • Okładka: miękka
  • Liczba stron: 494
  • Wymiary: 234 x 165 x 26

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych.

Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty. Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.

Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań. Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane.

Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami. Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:

  • pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,

  • plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,

  • dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,

  • ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,

  • przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Zobacz więcej
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu
2896512
Tytuł
Badania jako podstawa projektowania User Experience
Język wydania
polski
Język oryginału
polski
Liczba stron
494
Data premiery
2020-07-10
Rok wydania
2020
Wymiary produktu [mm]
234 x 165 x 26
Okładka
okładka miękka
Waga Produktu [kg]
0.8
Długość
234
Głębokość
165
Wysokość
26
Zobacz więcej
Recenzje
5,0/5
3 recenzje
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0
Napisz recenzję
Recenzje produktów są zarządzane przez stronę trzecią w celu weryfikacji autentyczności i zgodności z naszymi wytycznymi dotyczącymi ocen i recenzji
RecenzjeNajnowsze
Jak działają recenzje
  • Emilia I. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2021-09-06
    Autorki książki spisały się na medal podczas jej pisania. Książka jest pełna samych przydatnych informacji. Nie ma w niej lania wody czy owijania w bawełnę. W prosty sposób tłumaczą dane zagadnienia tak, że nawet kompletnie początkująca osoba będzie w stanie zrozumieć przekaz książki i się go nauczyć. Podoba mi się, ze są tez konkretne przykłady w książce. Ułatwia to zrozumienie przekazywanych treści. Bardzo polecam :)
  • Bogumiła K. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2021-09-04
    Ksiażka jest idealna dla każdego początkującego badacza. Mamy tu poradnik, który jest napisany na podstawie wielu doświadczeń z branży oraz na podstawie przykładów, które są zawarte w książce. Całość pozwala człowiekowi zrozumieć te podstawowe i barzdeij wymagające zagadnienia bez większych trudności. Jeszcze dodam, że język jest prostu więc nie trzeba sprawdzać znaczenia słowa w necie co trzy minuty :)
  • Jola N. Klient niezweryfikowany
    5.0
    2021-08-25
    Szukałam takiego poradnika, który zawrze wszystko co najważniejsze na temat badań i user experience. W temacie jestem kompletnie zielona, ale chce zacząć swoją przygodę z tym. Poza oczywiście kursami, szukałam jeszcze poradnika. Ten był idealnym wyborem. Ma wszystko czego potrzebowałam czyli przykłady, anegdoty z prawdziwej pracy w branży i tłumaczy wszystko w zrozumiały dla mnie sposób. Na prawdę godny polecenia poradnik.
Recenzje
Każdą z recenzji weryfikujemy na trzy sposoby:
  • Klient zweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi klientami. Kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Klient niezweryfikowany
    Autorzy recenzji z tym oznaczeniem są naszymi użytkownikami, ale nie możemy potwierdzić, że kupili ten produkt w sklepie tantis.pl.
  • Recenzja Zweryfikowana
    Potwierdzamy, że prezentowana opinia może dotyczyć danego produktu i zawiera elementy jego recenzji.

Dostawa i płatność

InPost Paczkomat® 24/7
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 248,00 zł
12,99 zł Pobranie 5,00 zł
Żabka, Dino, punkty DPD Pickup
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
8,99 zł Pobranie 5,00 zł
ORLEN Paczka
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł
Kurier DPD
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
12,99 zł Pobranie 5,00 zł
Pocztex Kurier
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
10,99 zł Pobranie 5,00 zł
Kurier InPost
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 299,00 zł
14,99 zł Pobranie 5,00 zł
Pocztex - punkty odbioru
data dostawy 3. kwietnia, środa
bezpłatna dostawa od 249,00 zł
10,99 zł Pobranie 5,00 zł
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej
data dostawy 3. kwietnia, środa
0,00 zł
2896512
Ładowanie...