AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą.

Marzec Krzysztof Trzósło Tomasz

miękka

Wydawnictwo : Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilość stron: 288

Opis

Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie. Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów: Google AdWords ? poziom podstawowy Google AdWords ? poziom zaawansowany Zakupy Google ? poziom zaawansowany Google Analytics ? poziom zaawansowany Krzysztof Marzec absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań. Tomasz Trzósło Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Dane szczegółowe

Identyfikator produktu 669381
Tytuł AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą.
Autor Marzec Krzysztof , Trzósło Tomasz
Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj okładki miękka
Liczba stron 288
Wymiary 0 × 23 × 0
Cena okładkowa 59,00 zł
Nasza cena 46,99 zł

Recenzje

5 / 6
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Dodaj recenzję:

oceń produkt:


klient anonimowy

| 05-04-2017
Krótko, zwięźle i na temat. Polecam osobom zarówno na poziomie podstawowym jak i zaawansowanym – wiem już co nieco na temat Adwords, mimo tego zapamiętam z książki kilka cennych rad.

Dostawa

czas dostawy przedpłata za pobraniem
26 Lipiec, Piątek 0,00 zł Niedostępne
30 Lipiec, Wtorek 5,99 zł Niedostępne
26 Lipiec, Piątek 7,99 zł Niedostępne
26 Lipiec, Piątek 8,99 zł 11,99 zł
25 Lipiec, Czwartek 8,99 zł Niedostępne
25 Lipiec, Czwartek 10,99 zł 13,99 zł

Płatność:

płatność za pobraniem

przelew bankowy

płatność on-line

Produkty od Autora:

Prawdpodobnie zainteresuje Cię również:

Ładowanie...