Szukany produkt jest niedostępny - może podobny produkt?
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
(okładka miękka)
Wydawnictwo: | Helion |
Liczba stron: | 248 |
Opis
Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania. To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje. Z książki dowiesz się: w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy jak kształtować przyzwyczajenia człowieka jak przebiega proces podejmowania decyzji kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje jakie czynniki budzą zaufanie Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz! O autorze Dr Susan M. Weinschenk od ponad 30 lat zajmuje się psychologią behawioralną. Wykłada na Uniwersytecie Wisconsin, jest też autorką książek. Specjalizuje się w stosowaniu zdobyczy psychologii w procesie projektowania rozwiązań technicznych oraz w rozwijaniu metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Doradza firmom oraz organizacjom rządowym i non profit.
Dane szczegółowe
Identyfikator produktu | 2989851 |
Tytuł | 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach |
Autor | Susan Weinschenk |
Wydawnictwo | Helion |
Język wydania | polski |
Język oryginału | angielski |
Liczba stron | 248 |
Data premiery | 2021-04-27 |
Rok wydania | 2021 |
Wymiary produktu [mm] | 235 x 158 |
Okładka | okładka miękka |
Waga Produktu [kg] | 0.59 |
Cena detaliczna | 59,00 zł |
Nasza cena | 41,49 zł |
Recenzje
Dostawa








Polecane Kategorie
Bestsellery
- Oblicza epok 1.2. Język polski. Podręcznik. Liceum i technikum. Zakres podstawowy i rozszerzony
- Ponad słowami 1. Podręcznik do języka polskiego dla liceum ogólnokształcącego i technikum. Zakres podstawowy i rozszerzony. Część 2
- Repetytorium. Podręcznik do szkół ponadpodstawowych. Matura 2023. Poziom podstawowy i rozszerzony. Zestaw Ucznia
- Skarb. Rodzina Monet. Tom 1
- Atomowe nawyki. Drobne zmiany, niezwykłe efekty
- Przędza. W poszukiwaniu wewnętrznej wolności