100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach (Susan Weinschenk) - tantis.pl
Xi

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Susan Weinschenk

(okładka miękka)

Wydawnictwo: Helion
Liczba stron: 248
Niedostępny
InPost Paczkomat® 24/7 12,99 zł
Kurier DPD 12,99 zł
DPD - Odbiór w Punkcie 12,99 zł
Kurier InPost 14,99 zł
Orlen Paczka 8,99 zł
Pocztex Kurier 10,99 zł
Pocztex - punkty odbioru 10,99 zł

Opis

Niezależnie od tego, czy tworzysz stronę internetową, interfejs użytkownika, czy przedmiot codziennego użytku, musisz dostosować projekt do wymagań grupy docelowej. To, jak dobry będzie projekt i jakie wrażenia wywoła u użytkowników, zależy przede wszystkim od tego, co o nich wiesz. Niekiedy jest to specyficzna wiedza. W jaki sposób ci konkretni ludzie myślą? Kiedy podejmują decyzję? Co sprawi, że wykonają czynności, których się od nich oczekuje? W jaki sposób wywołać u nich określone emocje związane z projektowanym produktem? Na te i na wiele innych pytań odpowiada psychologia projektowania. To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie cenionego poradnika dla projektantów, którzy chcą tworzyć rzeczy użyteczne, przydatne i lubiane przez użytkowników. Zawiera wnikliwą analizę 100 niezwykle ważnych z punktu widzenia projektanta kwestii, będącą efektem przestudiowania setek publikacji naukowych oraz tego, jak opisane w nich zasady są wykorzystywane w codziennej pracy projektanta, który tworzy interfejsy, strony WWW, aplikacje czy urządzenia i korzysta z najróżniejszych technologii. Dzięki podanym tu wskazówkom Twoje projekty będą bardziej intuicyjne i angażujące - w swojej pracy bowiem uwzględnisz to, jak ludzie myślą, jak się zachowują i podejmują decyzje. Z książki dowiesz się: w jaki sposób przyciągnąć i utrzymać uwagę odbiorcy jak kształtować przyzwyczajenia człowieka jak przebiega proces podejmowania decyzji kiedy ludzie popełniają błędy i jakie są ich rodzaje jakie czynniki budzą zaufanie Nikt się nie oprze temu, co zaprojektujesz! O autorze Dr Susan M. Weinschenk od ponad 30 lat zajmuje się psychologią behawioralną. Wykłada na Uniwersytecie Wisconsin, jest też autorką książek. Specjalizuje się w stosowaniu zdobyczy psychologii w procesie projektowania rozwiązań technicznych oraz w rozwijaniu metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Doradza firmom oraz organizacjom rządowym i non profit.

Dane szczegółowe

Identyfikator produktu 2989851
Tytuł 100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Autor Susan Weinschenk
Wydawnictwo Helion
Język wydania polski
Język oryginału angielski
Liczba stron 248
Data premiery 2021-04-27
Rok wydania 2021
Wymiary produktu [mm] 235 x 158
Okładka okładka miękka
Waga Produktu [kg] 0.59
Cena detaliczna 59,00 zł
Nasza cena 41,49 zł

Recenzje

/5
Jak działają recenzje?

DODAJ RECENZJĘ:

oceń produkt:


Dostawa

czas dostawy
koszt
za pobraniem
InPost Paczkomat® 24/7
czas dostawy
5. kwietnia, środa
przedpłata
12,99 zł bezpłatna dostawa od 249,00 zł
pobranie
Niedostępne
Kurier DPD
czas dostawy
5. kwietnia, środa
przedpłata
12,99 zł bezpłatna dostawa od 299,00 zł
pobranie
17,99 zł
DPD - Odbiór w Punkcie
czas dostawy
5. kwietnia, środa
przedpłata
12,99 zł bezpłatna dostawa od 249,00 zł
pobranie
Niedostępne
Kurier InPost
czas dostawy
5. kwietnia, środa
przedpłata
14,99 zł bezpłatna dostawa od 299,00 zł
pobranie
Niedostępne
Orlen Paczka
czas dostawy
6. kwietnia, czwartek
przedpłata
8,99 zł bezpłatna dostawa od 249,00 zł
pobranie
Niedostępne
Pocztex Kurier
czas dostawy
6. kwietnia, czwartek
przedpłata
10,99 zł bezpłatna dostawa od 299,00 zł
pobranie
15,99 zł
Pocztex - punkty odbioru
czas dostawy
6. kwietnia, czwartek
przedpłata
10,99 zł bezpłatna dostawa od 249,00 zł
pobranie
Niedostępne
Odbiór osobisty w Bielsku-Białej
czas dostawy
5. kwietnia, środa
przedpłata
0,00 zł
pobranie
Niedostępne
Ładowanie...